ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

متن آهنگ حامد برادران ماه من

صدام کن سیر نمیشم از صدات چه رنگی آخه داره چشات
میام یه شهرو پا به پات
بخند که با خنده خوشگل تری یه دنیا دیدن تو عشق منی
تو دنیامی نور چشم منی
دیوونه بسمه بذار همه برن تو بمونی بسمه
واسه من تو یکی فرق میکنی با همه
چشات یه کاری کرد دل کندم من از همه
هست همیشه حواسم به تو کم نمیشه علاقم به تو
لالاییم شده شبا نبض تو تو آرزوم بودی که بر آورده شد
میمیرم اگه من نبینمت پادشاهم قلب تو سرزمینمه
عمل میکردی تو حرف نمیزدی با چشات میگفتی من یعنی همه
بیا تا نقطه تهمون بریم هر وقت زدش به سرمون بریم
بی مقصد تو دل یه جاده اصلا یه سفر بی چمدون بریم
بیا بزن دریا دلتو مگه چی میخوام به غیر خنده های تو
بیا با هم تا اونجایی بریم که ته جاده فقط یه من باشم یه تو
دیوونه بسمه بذار همه برن تو بمونی بسمه
واسه من تو یکی فرق میکنی با همه
چشات یه کاری کرد دل کندم من از همه
تو بده دستتو میبرم از همه صدای نبضتو حس میکنم تو قلبمه هی
نفسم بند تو زندگی کردمت تو شدی ماه من و دور تو میگردم هی

آهنگ جدید حامد برادران به نام «ماه من»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۲ ، ۰۸:۰۴
ماژیک

نحوه نصب درایور پرینتر HP

اچ پی یکی از پیشروترین تولیدکنندگان پرینتر در جهان است. این شرکت همواره سعی در تولید انواع مدل های کاربردی مختلف داشته است. نصب و نصب درایور چاپگر اچ پی بر خلاف برندهای دیگر بسیار ساده است و در چند مرحله انجام می شود. کاربران ویندوز 7 و ویندوز 10 از نسخه های متعدد این شرکت استفاده می کنند. بنابراین بد نیست نصب و راه اندازی را یاد بگیرید.

اگر به تازگی یک چاپگر HP خریداری کرده اید یا می خواهید چاپگر خود را بر روی یک لپ تاپ یا رایانه جدید نصب کنید و با نحوه نصب درایور چاپگر HP خود آشنا نیستید، این مقاله برای شما عالی خواهد بود.

نصب درایور چاپگر اچ پی در ویندوز 10، 11 با سی دی

استفاده از سی دی قابل بوت یکی از رایج ترین و ساده ترین راه ها برای نصب درایورهای چاپگر HP در ویندوز 10 است. برای انجام صحیح این عملیات مراحل زیر را دنبال کنید.

1- ابتدا سی دی را داخل لپ تاپ یا کامپیوتر خود قرار دهید. یک فایل نصبی روی سی دی وجود دارد که باید آن را نصب یا در دسکتاپ کپی کنید و سپس اجرا کنید. برای این کار روی فایلی که تنظیمات روی آن نوشته می شود کلیک راست کنید. گزینه دوم را در بالا فشار دهید: Run as administrator.

فایل راه اندازی درایور چاپگر HP را اجرا کنید

2- مرحله بعدی اجرای نرم افزار راه اندازی است. این مرحله بسیار سریع است و فقط چند ثانیه طول می کشد. البته اگر دستگاه شما درایو SSD نداشته باشد، این زمان کندتر خواهد بود. این مرحله مربوط به فایل دانلودی است و درصد پیشرفت به همراه لیست اندیکاتور نمایش داده می شود. دانلود کمی طول می کشد، دکمه لغو را فشار ندهید. پس از انجام این مرحله وارد مرحله بعدی خواهید شد.

فایل نصب درایور چاپگر HP را استخراج کنید

3- در این مرحله لوگوی HP ظاهر می شود. در این قسمت باید چند ثانیه صبر کنید.

4- مرحله چهارم نصب درایور چاپگر اچ پی، نصب برنامه مربوط به چاپگر و نرم افزار آن می باشد. صفحه برای شما نمایش داده خواهد شد. عکسی از چاپگر شما و 3 گزینه در زیر نشان داده شده است.

نرم افزار چاپگر را نصب کنید

راهنمای کاربر را ببینید

گارانتی و دستورالعمل های قانونی را ببینید

پنجره نصب درایور چاپگر HP

در اینجا باید گزینه اول یعنی نصب Printer Software را انتخاب کرده و کلیک کنید.

5- پس از انتخاب گزینه نصب نرم افزار در مرحله قبل وارد صفحه جدیدی می شوید. در این صفحه با دو گزینه روبرو خواهید شد.

نصب آسان

نصب پیشرفته

پنجره راه اندازی چاپگر HP

مانند همه کاربران عادی، بهتر است گزینه اول را فشار دهید. روی دایره آن کلیک کنید. سپس گزینه بعدی را انتخاب کنید.

6- گزینه next را بزنید تا وارد مرحله نصب شوید و باید مدتی صبر کنید تا نصب کامل شود.

اتصال چاپگر به کامپیوتر یا لپ تاپ

7- در مرحله آخر نصب درایور چاپگر اچ پی پیغامی مبنی بر اتصال پرینتر به کامپیوتر یا لپ تاپ با کمک کابل مشاهده می شود. در جعبه چاپگر، کابل مورد نیاز شما قرار دارد. یک سر کابل را به کامپیوتر خود و سر دیگر را به چاپگر HP وصل کنید و منتظر بمانید تا چاپگر شناسایی شود. پس از حداقل یک دقیقه، چاپگر شما آماده استفاده است.

ویندوز 10 بدون سی دی; نصب درایورهای اچ پی روی 11

سی دی بوت چاپگر ممکن است به دلایلی در دسترس نباشد. برای حل این مشکل، ابتدا درایور چاپگر را از وب سایت پشتیبانی HP دانلود کنید.
 

1- اولین قدم برای نصب درایور چاپگر اچ پی بدون سی دی، اتصال چاپگر به کامپیوتر یا لپ تاپ است. شما باید این کار را با کمک کابل USB انجام دهید.

2- وارد منوی استارت ویندوز شده و Control Panel را پیدا کنید. یا عبارت Control Panel را در جستجوی ویندوز جستجو کنید.

اضافه کردن چاپگر در ویندوز 10

3- در کنترل پنل باید روی Devices and Printers کلیک کنید و سپس Add Printer را پیدا کنید. و روی آن کلیک کنید

4- در نهایت بر روی نام چاپگر خود که ظاهر می شود کلیک کنید و در صورت نیاز درایور دانلود شده را وصل کنید.

اکنون چاپگر شما با تمام درایورها نصب شده و آماده استفاده است.

نصب درایور پرینتر اچ پی در ویندوز 7 با سی دی

برای نصب صحیح پرینتر HP در ویندوز 7، باید مراحل زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید.

1- ابتدا چاپگر و لپ تاپ یا کامپیوتر را با کابل USB وصل کنید.

چاپگر را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.

2- سی دی قابل بوت را داخل دی وی دی رایتر قرار دهید و به روش Auto Run برنامه را اجرا کنید. نصب بسیار ساده است و شما می توانید آن را به راحتی انجام دهید. البته این روش همیشه جوابگو نخواهد بود. اگر نصب چاپگر ناموفق بود، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

3- به منوی start رفته و بر روی Utilities and Printers کلیک کنید.

4- در این مرحله برای نصب درایور چاپگر HP وارد صفحه می شوید. در بالای صفحه می توانید گزینه Add printer را مشاهده کنید. حالا باید روی این گزینه کلیک کنید.

یک چاپگر محلی اضافه کنید

5- دوباره وارد صفحه دوم شوید. اولین گزینه زمانی اعمال می شود که چاپگر از طریق کابل به دستگاه شما متصل شود. گزینه دوم زمانی است که چاپگر با استفاده از شبکه سیمی یا بی سیم به لپ تاپ یا رایانه شما متصل است.

اگر یادتان باشد ابتدا گزینه اتصال کابل را انتخاب کردیم. بنابراین گزینه اول را انتخاب می کنیم، یعنی چاپگر محلی اضافه می کنیم و روی گزینه بعدی کلیک می کنیم.

6- پس از نصب درایورهای چاپگر اچ پی چیزی را لمس نکنید و بدون ایجاد تغییر گزینه next را فشار دهید.

یک پورت چاپگر را انتخاب کنید

7- حالا به صفحه دیگری هدایت می شوید که نام چاپگر شما در آن درج شده است، در این مرحله نیازی به انجام کاری نیست. فقط کافی است دوباره روی "بعدی" کلیک کنید.

8- اکنون مراحل نصب درایور چاپگر HP آغاز می شود. باید یکی دو دقیقه صبر کنید تا نصب تمام شود. سرعت نصب کاملاً به حافظه دستگاه و نوع هارد دیسک بستگی دارد. سرعت نصب روی هارد دیسک پایین است. اما این سرعت نصب روی هارد های SSD بسیار سریع است.

در صورت موفقیت آمیز بودن نصب، گزینه Finish ظاهر می شود. علاوه بر این، چاپگر شما به دستگاه‌های انتخابی در صفحه دستگاه‌ها و چاپگرها اضافه می‌شود

نصب پرینتر اچ پی در ویندوز 7 بدون سی دی

اگرچه ویندوز 7 قدیمی است، اما هنوز کاربران زیادی وجود دارد. اگر به دنبال نصب درایور چاپگر HP بدون سی دی در ویندوز 7 هستید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

1-: اولین قدم دانلود درایور چاپگر از وب سایت اصلی HP است. همچنین باید نرم افزار آن را دانلود کنید. پس از نصب نرم افزار، آن را وارد کرده و تصویر چاپگر خود را پیدا کنید.

2- در این مرحله باید اینترنت لپ تاپ یا کامپیوتر خود را خاموش کنید. سپس به بخش کنترل پنل بروید و روی دستگاه ها و چاپگرها کلیک کنید.

اگر دقت کنید، یک مثلث زرد رنگ در کنار آن خواهید دید. این مثلث نشان دهنده عدم حضور راننده است. در مرحله بعد باید درایورهای مربوطه را نصب کنید. نحوه نصب را قبلا توضیح دادیم. اما اول از همه، درایورهایی که دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج کنید و آدرس بالای صفحه را کپی کنید.

3- به C Drive رفته و پوشه مرتبط با چاپگر خود را پیدا کنید. فایل زیپ نشده شما به صورت خودکار نصب نمی شود، بنابراین آن را با استفاده از به روز رسانی سخت افزاری نصب کنید.

حال در قسمت Devices and Printers بر روی نام چاپگر کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. پنجره ای برای شما باز می شود به تب دوم پنجره یعنی Hardware بروید در این قسمت می توانید نام های مختلف چاپگر خود را مشاهده کنید اما باید چند گزینه ابزار را انتخاب کنید و روی خواص کلیک کنید

4- حالا پنجره ای با نام و مدل چاپگر شما باز می شود سه گزینه وجود دارد

راننده

عمومی

جزئیات

باید روی گزینه driver کلیک کنید تا گزینه update driver ظاهر شود و بتوانید روی آن کلیک کنید. پنجره ای برای شما باز می شود. Browse my computer را انتخاب کنید تا وارد مسیر فایل زیپ نشده در درایو C شوید. حالا روی دکمه next کلیک کنید.

تمامی نرم افزارها نصب شده است و چاپگر به طور کامل با درایورهای جدید نصب شده است. اکنون چاپگر HP را در ویندوز 7 نصب و راه اندازی کرده اید.

در ویندوز 10 و 11 نصب درایور مهم است

ویندوز 10 ویژگی بسیار جالبی دارد که شاید از آن اطلاعی نداشته باشید. این ویندوز هوشمند است و وقتی می خواهید برای اولین بار چاپگری را در ویندوز 10 نصب کنید، خود ویندوز به طور خودکار درایورهای چاپگر را پیدا می کند.

اگر به یک سی دی قابل بوت دسترسی ندارید و نمی توانید برای دانلود درایورها به وب سایت HP بروید، این روش ممکن است برای شما مفید باشد.

البته برای استفاده از این قابلیت ویندوز 10، بهتر است مطمئن شوید که لپ تاپ خود به اینترنت وصل شده و VPN دارید. در غیر این صورت، بدون VPN، ویندوز ممکن است نتواند درایورها را به درستی برای شما پیدا کند.

درایور جدید چاپگر HP را نصب کنید

در یکی دو سال گذشته، HP چاپگرها را هوشمندتر کرده است. شما می توانید با اتصال گوشی خود از طریق بلوتوث یا وای فای پرینت بگیرید، اما چیزی که کمتر کسی می داند نرم افزار ویژه ای است که توسط برند HP ایجاد شده است. این نرم افزار HP Smart نام دارد و همراه با نصب می باشد. لپ تاپ شما، می توانید از طریق اتصال بی سیم تلفن یا رایانه از چاپگر خود استفاده کنید.

بقیه مراحل نصب این چاپگرها دقیقاً مشابه مراحلی است که در ویندوز 10 و ویندوز 7 توضیح دادیم، اما توجه داشته باشید که نرم افزار Smart HP در ویندوز 7 به خوبی کار نمی کند. این مشکل ممکن است در ویندوز وجود داشته باشد.

اخرین حرف

چاپگرهای اچ پی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به دلیل کیفیت و قیمت بسیار محبوب هستند. انواع مختلفی از این چاپگر برای مصارف مختلف تولید می شود. اما اولین چالش در استفاده از آنها نصب است. امکان نصب چاپگر روی ویندوزهای مختلف بدون سی دی و سی دی وجود دارد. می توانید به راحتی با چند کلیک ساده درایورهای چاپگر HP را روی ویندوز 7، 8.1 یا 10 نصب کنید و از عملکرد آن لذت ببرید.
 

منبع مقاله: نصب پرینتر hp 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۰:۴۲
ماژیک


کاشت مو اولین راه حلی است که به ذهن جوانانی می رسد که از سنین پایین با مشکل ریزش مو مواجه هستند. اما آیا بعد از مشاهده اولین علائم ریزش مو می توان به کاشت موی طبیعی ادامه داد؟

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد را در سنین پایین درگیر می کند، برخلاف تصور رایج که ریزش مو فقط مردان را درگیر می کند، زنان نیز می توانند درجاتی از ریزش مو را تجربه کنند.

البته ریزش روزانه هفتاد تا صد تار مو کاملا طبیعی است، اما داستان از آنجایی شروع می شود که ریزش مو شدید، غیرقابل برگشت و دردناک می شود و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد و روابط اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اما چرا مو می ریزد؟ علت ریزش مو می تواند ساده و موقتی باشد، مانند بری بری یا پیچیده. اگرچه ژنتیک عامل اصلی ریزش مو در بیشتر موارد است. بیماری استرس غذایی عواملی مانند تغییرات هورمونی یا برخی داروها ممکن است دخیل باشند.

افرادی که از ریزش مو رنج می برند درمان می شوند، دارو مصرف می کنند و یا از داروهای گیاهی استفاده می کنند و به مرور زمان نتیجه مطلوب را نمی گیرند و خسته می شوند. در چنین مواقعی محلول‌های دائمی مانند سفید کردن مو ظاهر می‌شود که نتایج طبیعی و موفقیت‌آمیزی دارد.

تاریخچه کاشت مو

اولین پیوند مو در سال 1939 در ژاپن انجام شد که به تدریج پزشکان با استفاده از تکنیک پلاگ توانستند گرافت های بزرگتری را کاشت کنند که البته به دلیل ضخامت آنها نتیجه خوبی نداشت. با گذشت زمان، کاشت با گرافت های کوچکتر با نتایج رضایت بخشی انجام شد

در سال 1995 روش FUT یا استخراج نواری فولیکولی انجام شد و برای سالیان متمادی به عنوان یک روش رایج کاشت مو مطرح شد. با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه ها روش FUE (استخراج واحد فولیکولی) و روش های دیگری مانند SUT، DHI، SUPER FUE و میکروگرافت اضافه شد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشت مو، راه حل دائمی ریزش مو

کاشت مو یک روش جراحی است که شامل برداشتن فولیکول‌ها از اهداکننده یا بانک مو و پیوند آن‌ها به ناحیه گیرنده است. ناحیه اهداکننده به عنوان پشت و کناره های پوست سر که دارای مو و تراکم موی خوبی هستند تعریف می شود. این نواحی نسبت به ریزش مو و هورمون ها در برابر تغییرات مقاوم هستند و ناحیه اهدا کننده ناحیه ای بدون مو یا بدون مو است. نکته بسیار مهم در مورد کاشت مو این است که افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند باید بانک موی مناسبی داشته باشند تا به نتیجه ایده آل و طبیعی برسند.

هرکسی که از ریزش مو یا ریزش مو رنج می برد و واجد شرایط جراحی کاشت مو است می تواند برای همیشه از این روش مانند بهبود ظاهر و اعتماد به نفس بهره مند شود. جراحی کاشت مو یک روش کم تهاجمی با نتایج شگفت انگیز است. معمولاً 3 تا 4 هفته بعد از عمل کاشت مو شاهد ریزش مو خواهیم بود، اما بعد از گذشت سه تا چهار ماه از جراحی، موها بهبود می یابند و نتیجه نهایی از 9 ماه تا یک سال پس از جراحی قابل مشاهده خواهد بود.
 

مشاهده متن کامل:   https://payju.ir/content/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۰:۱۴
ماژیک