ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

بدون توجه به دکور، ملافه نخرید

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ


نوع روتختی با توجه به دکوراسیون اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای شخصی برای همه است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل به حساب می آید و تاثیر زیادی در چیدمان اتاق دارد. نوع تخت بسته به دکوراسیون اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق باید بر اساس سلیقه و روحیه همه چیده شود. زیرا اتاق خواب معمولاً فضای شخصی هر فردی است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد. به همین دلیل، افراد به محض تغییر وضعیت خواب، شب های زیادی از ناراحتی را تجربه می کنند. سرویس خواب در واقع مهمترین قسمت اتاق است. تخت حجم عظیمی از اتاق را اشغال می کند و مکانی برای خواب افراد محسوب می شود. بنابراین برای تختی مناسب است که زیبایی و راحتی را با هم ترکیب کند.

نوع تخت با توجه به دکوراسیون اتاق و سلیقه فرد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای شخصی برای هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد.

اجزای سرویس خواب

معمولاً اجزای یک سرویس خواب شامل تخت، میز پاتختی، میز آرایش، آینه، کمد و عثمانی می باشد. اما گاهی اوقات می بینید که یکی از این چیزها در این بین گم شده است. در حال حاضر، می‌توانید مانند سرویسی که انتخاب می‌کنید، یکی از این‌ها را سفارش دهید تا برای شما ساخته شود. تانیل چوب تولید کننده و عرضه کننده انواع سرویس خواب در طرح ها، سبک ها و رنگ های مختلف می باشد.

مهمترین بخش سرویس خواب

تخت خواب یکی از موارد مهم در اتاق خواب است که می توان آن را بر اساس نیاز افراد، اندازه و ارتفاع تخت تعیین کرد. مثلا عرض تخت یک نفره معمولا 90 تا 110 سانتی متر و طول آن 200 سانتی متر است که البته با توجه به نیاز افراد قابل تغییر است. مثلا یک فرد قد بلند نیاز به تخت بلند دارد و باید تخت مورد نظر را بر اساس آن انتخاب کند.

نکاتی که در هنگام خرید تشک باید در نظر بگیرید

هنگام خرید بوی تخت را فراموش نکنید. از آنجایی که برخی از تخت ها از چوب های نامناسب و رنگ های بی کیفیت استفاده می کنند، بوی بدی دارند و در دراز مدت باعث مشکلات تنفسی می شوند. حتی اگر آلرژی دارید، این بو می تواند درد را بدتر کند.

میز آرایش یا توالت

از دیگر مبلمان اتاق خواب میز آرایش است که برای نگهداری لوازم آرایش استفاده می شود. افراد می توانند یک میز روشویی با طرح و شکل دلخواه خود سفارش دهند تا سازندگان و طراحان آن را برایشان بسازند. همچنین می‌توانید یک صندلی در کنار میز آرایش خود قرار دهید تا راحت‌تر و زیباتر به اتاق خوابتان ببخشد. علاوه بر زیبایی روکش، مطمئن شوید که به خوبی ساخته شده، ایمن و بادوام است و پایه آن تکان نمی خورد. برخی از روشویی ها آینه را روی میز نصب می کنند و آن را پیچ می کنند، در حالی که برخی دیگر آن را جداگانه نصب می کنند. برای خانه هایی که کودک هستند، استفاده از میز آرایش آینه دار در اتاق خواب پیشنهاد می شود تا با برخورد ناگهانی کودک به میز آرایش، آینه روی او نیفتد و جان و سلامتی او در امان باشد. حتی اگر مدلی با آینه مجزا دوست دارید، می توانید از فروشنده یا طراح بخواهید آن را به روشویی بچسباند. https://aftabir.com/news/view/14285/بدون-توجه-به-دکوراسیون-سرویس-خواب-نخرید

پاتختی و میز کنار تخت

میز کنار تخت یکی دیگر از وسایل مورد استفاده در اتاق خواب است. این لوازم مانند روشویی، در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. تخت خواب ها نیز دارای طرح های مختلفی هستند.معمولا یک تخت یک نفره دارای یک تخت و یک تخت دونفره با دو تخت می باشد.میز کنار تخت یک وسیله جانبی مناسب است که می توانید فنجان، کتاب، دارو، ساعت و غیره خود را آماده نگه دارید. زمانی که به آن نیاز دارید از آن استفاده کنید. طول و عرض استاندارد میزهای پاتختی 40-50 سانتی متر است ارتفاع میزهای پاتختی باید به گونه ای باشد که در حالت دراز کشیدن روی تخت بتوان آنها را دید. باید گفت که بهترین ارتفاع تخت 65-70 سانتی متر است.

آینه، بخشی کاربردی از اتاق خواب

یکی دیگر از موارد اضافه شده به اتاق خواب، آینه است. در واقع عده ای هستند که خرید آینه را ضروری نمی دانند اما امروزه آینه کاربردی ترین قسمت ست اتاق خواب محسوب می شود. زیرا افراد به خصوص خانم ها هنگام آرایش خود به آینه نیاز دارند. یا وقتی مردم از خواب بیدار می شوند، خودشان را خواهند دید. برای برخی از اتاق ها یک آینه بلند و برای برخی دیگر آینه های مختلف طراحی شده است. به دلایل ایمنی توصیه می شود آینه را به میز آرایش پیچ کنید.

کمد یا کشو

کمد لباس یکی دیگر از لوازم اتاق خواب است که ابعاد آن به فضا و اندازه اتاق خواب بستگی دارد. کمد لباس در اتاق شما است و می توانید لباس ها و وسایل خود را در آن قرار دهید. اگر اتاق شما به قدری کوچک است که نمی توانید کمد لباس بپوشید، بهتر است تخت خواب های کشو دار بخرید و از آنها استفاده کنید.

بدون ضربه زدن

پوف یا پفک یکی از مواردی است که علاوه بر مبلمان و همچنین سرویس خواب مورد استفاده قرار می گیرد. پوف انواع مختلفی دارد، برخی از آنها فقط صندلی و برخی صندوقدار هستند که می توانید وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

سوئیت دو خوابه

ست های تخت دو نفره اغلب برای زوج ها استفاده می شود. زوج های تازه ازدواج کرده سرویس خواب را جزء خدمات درختی می دانند. زیرا بهترین سرویس خواب های دو نفره از چوب ساخته شده اند. از این رو اتاق خواب های دو نفره با طراحی و رنگ بندی عالی معمولا برای زوج های جوان تولید و عرضه می شود. توجه داشته باشید که به عنوان یک عضو دائمی اتاق خواب، کیفیت و دوام تخت خواب نباید به مرور زمان از بین برود.

با ملافه های با کیفیت راحت بخوابید

ملافه، به خصوص تخت، بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. بنابراین هنگام خرید صندلی تخت به تمام جزئیات و نکات خرید توجه کنید تا تمامی قسمت های تخت از کیفیت کافی برخوردار باشد. مهم ترین نکته این است که در هنگام خرید روتختی به تم و طرح اتاق خواب خود توجه کنید. برای خرید هوشمندانه می توانید از مشاوران تانیل چوب راهنمایی بگیرید تا بهترین سرویس خواب را با قیمت مناسب در کنار بهترین استایل به شما معرفی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۵
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی