ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

بهترین روش های کاشت موی طبیعی کدامند؟

شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ


کاشت مو اولین راه حلی است که به ذهن جوانانی می رسد که از سنین پایین با مشکل ریزش مو مواجه هستند. اما آیا بعد از مشاهده اولین علائم ریزش مو می توان به کاشت موی طبیعی ادامه داد؟

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد را در سنین پایین درگیر می کند، برخلاف تصور رایج که ریزش مو فقط مردان را درگیر می کند، زنان نیز می توانند درجاتی از ریزش مو را تجربه کنند.

البته ریزش روزانه هفتاد تا صد تار مو کاملا طبیعی است، اما داستان از آنجایی شروع می شود که ریزش مو شدید، غیرقابل برگشت و دردناک می شود و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد و روابط اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اما چرا مو می ریزد؟ علت ریزش مو می تواند ساده و موقتی باشد، مانند بری بری یا پیچیده. اگرچه ژنتیک عامل اصلی ریزش مو در بیشتر موارد است. بیماری استرس غذایی عواملی مانند تغییرات هورمونی یا برخی داروها ممکن است دخیل باشند.

افرادی که از ریزش مو رنج می برند درمان می شوند، دارو مصرف می کنند و یا از داروهای گیاهی استفاده می کنند و به مرور زمان نتیجه مطلوب را نمی گیرند و خسته می شوند. در چنین مواقعی محلول‌های دائمی مانند سفید کردن مو ظاهر می‌شود که نتایج طبیعی و موفقیت‌آمیزی دارد.

تاریخچه کاشت مو

اولین پیوند مو در سال 1939 در ژاپن انجام شد که به تدریج پزشکان با استفاده از تکنیک پلاگ توانستند گرافت های بزرگتری را کاشت کنند که البته به دلیل ضخامت آنها نتیجه خوبی نداشت. با گذشت زمان، کاشت با گرافت های کوچکتر با نتایج رضایت بخشی انجام شد

در سال 1995 روش FUT یا استخراج نواری فولیکولی انجام شد و برای سالیان متمادی به عنوان یک روش رایج کاشت مو مطرح شد. با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه ها روش FUE (استخراج واحد فولیکولی) و روش های دیگری مانند SUT، DHI، SUPER FUE و میکروگرافت اضافه شد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشت مو، راه حل دائمی ریزش مو

کاشت مو یک روش جراحی است که شامل برداشتن فولیکول‌ها از اهداکننده یا بانک مو و پیوند آن‌ها به ناحیه گیرنده است. ناحیه اهداکننده به عنوان پشت و کناره های پوست سر که دارای مو و تراکم موی خوبی هستند تعریف می شود. این نواحی نسبت به ریزش مو و هورمون ها در برابر تغییرات مقاوم هستند و ناحیه اهدا کننده ناحیه ای بدون مو یا بدون مو است. نکته بسیار مهم در مورد کاشت مو این است که افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند باید بانک موی مناسبی داشته باشند تا به نتیجه ایده آل و طبیعی برسند.

هرکسی که از ریزش مو یا ریزش مو رنج می برد و واجد شرایط جراحی کاشت مو است می تواند برای همیشه از این روش مانند بهبود ظاهر و اعتماد به نفس بهره مند شود. جراحی کاشت مو یک روش کم تهاجمی با نتایج شگفت انگیز است. معمولاً 3 تا 4 هفته بعد از عمل کاشت مو شاهد ریزش مو خواهیم بود، اما بعد از گذشت سه تا چهار ماه از جراحی، موها بهبود می یابند و نتیجه نهایی از 9 ماه تا یک سال پس از جراحی قابل مشاهده خواهد بود.
 

مشاهده متن کامل:   https://payju.ir/content/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۳
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی