ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید و فروش در قبرس شمالی

جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ


اگر علاقه مند به دانستن محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه کشف کنید و سپس قیمت انواع ملک در قبرس را بررسی کنید. . آخرین تغییرات بازار

انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

ملک آماده است

خواصی که آماده استفاده هستند. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً وقت دارید تا اقساط بدون بهره را پرداخت کنید. اما اموال خریداری شده توسط شخص فقط به صورت نقد قابل معامله است.

ملک قبل از خرید

ملکی که شرکت ساختمانی برای ساخت و خرید املاک در قبرس شمالی یورومای انتخاب می کند و طی برنامه ریزی خود مهلت تحویل خود را به طور دقیق و واضح اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد در تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه خواهد گرفت. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی مشاهده نشد. فقط پروژه هایی با دوره ساخت و ساز مرتبط با اپیدمی کرونا پس از چند ماه تحویل داده شدند، در حالی که شرکت ساخت و ساز غرامت را به مالکان پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد: خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و همچنین امکان فروش و تحویل. ملک حتی قبل از آماده شدن ملک.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان نمونه های ساختمانی سه بعدی به شدت در ساخت پروژه در نظر گرفته شده است. در بیشتر موارد، ویژگی ایجاد شده توسط تصویر سه بعدی بسیار خوب است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع مسکن از نظر ساخت و نوع

یک ساختمان آپارتمانی

این نوع املاک معمولاً با قیمت پایین آن در مقایسه با سایر انواع املاک مشخص می شود. آنها هیچ امکانات رفاهی ندارند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و تلفن داخلی هستند. البته آپارتمان هایی با استخر شنا نیز وجود دارد. محل آنها معمولاً در مرکز شهر قرار دارد و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهر مسکونی با چندین برج با خدمات هتل

این معامله به دلیل قیمت و ویژگی ها و همچنین شرایط پرداخت، خریداران زیادی را به خود جذب می کند. مجتمع های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای عظیم هستند. اکثر این پروژه ها دارای بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه بوده و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شوند.

امکانات موجود در پروژه شامل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های بدنسازی مجهز، استخرهای مختلف سرپوشیده و روباز، پارک های آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت ها می باشد. ، داروخانه، خودپرداز، حمام ترکی، سونا، جکوزی و غیره. برای یک زندگی آرام و شاد لازم است.

شهر مسکونی دو طبقه

ساخت بیش از دو طبقه در بسیاری از مناطق قبرس شمالی یورومای به دلیل حفظ شخصیت جزیره مجاز نیست. که شامل Snetpe و اطراف آن و همچنین Yeni Boaz و Otokan و اطراف آن می شود. در این مناطق، ساخت و ساز تنها در 35 درصد زمین مجاز است و سازندگان مجبور به ایجاد پارک، استخر، محوطه باربیکیو، مسیرهای بهداشتی، کافه و سایر امکانات در بقیه منطقه هستند. آنچه برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که اسناد املاک در قبرس شمالی خوب است، نسبت مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود، یعنی مالکان این مجتمع‌ها نسبت به پروژه‌های برج، سهم بسیار بیشتری از زمین را در اختیار دارند.

این شهرک ها معمولاً دارای امکانات کامل هستند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک ساحل نمی توان بیش از دو طبقه ساخت). امکاناتی از سوپرمارکت ها گرفته تا ایستگاه های شارژ خودروهای برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی راحت و آرام هستند، جذاب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپه بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. فروش انحصاری اکثر آنها را داریم و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای لوکس مطابق با سلیقه شما و شرایط خود در فایلهای یورومای.

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند تاخیر در تحویل کالا یا فروش ملک پیش خرید شده به چند نفری هستید که چنین مشکلاتی دارند، در مورد قبرس شمالی بسیار در اشتباه هستید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند. علاوه بر مزایای زمین و اسناد حق امتیاز، پس از پرداخت 35 درصد از قیمت ملک، به شما سند مالکیت می دهند و هیچ شخص دیگری در اداره ثبت زمین قبرس شمالی یا روی اسناد شما سند مالکیت ندارد. گزینه دیگر خرید و فروش ملک است.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک از سازندگان مسدود می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به دلایلی، غرامت مبلغ پایانی پروژه را به سرمایه گذاران پرداخت کند.

اگر قصد خرید ملک با قصد سرمایه گذاری یا اقامت یا هر دو را دارید بهتر است معطل نکنید. همیشه فرصت در املاک و مستغلات و قوانین مهاجرت در قبرس شمالی هر روز سخت تر می شود. با این مزیت بزرگ، قانون جدید شامل حال گذشته نخواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۴
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی