ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

متن آهنگ بیا دلتو بسپار به من آخه به تو خوبه احساسم زانیار خسروی

بیا دلتو بسپار به من آخه به تو خوبه احساسم همه میدونن من روی تو غیرت دارم و حساسم قلق دل تو دستمه و میفهمم اون چشاتو گل از گلم میشکفه وقتی میشنوم صداتو
 

آهنگ جدید زانیار خسروی به نام «بیا دلتو بسپار به من آخه به تو خوبه احساسم»Musicdel | موزیکدل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۲
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی