ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

10 کاربرد کنسول در خانه

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ


خرید کنسول خانگی یکی از سخت ترین تصمیمات خانم ها در خرید لوازم خانگی است. راه های زیادی برای استفاده از کنسول در خانه ها وجود دارد. بسیاری از آن برای زیبایی استفاده می کنند. با توجه به اینکه قیمت آینه کنسول بسیار متفاوت است، در این مقاله بررسی می کنیم که برای خرید یک کنسول ارزان اما کاربردی به چه نکاتی باید توجه کنید.

ویژگی های منوی کنسول:

استفاده از کنسول تا حد زیادی به نوع طراحی و ویژگی های آن بستگی دارد. امروزه بسیاری از افراد از میزهای مدرن استفاده می کنند. این نوع میزها دارای طراحی ساده و رنگ های خنثی مانند سفید، قهوه ای یا مشکی هستند. میز کنسول می تواند از چوب یا فلز ساخته شود.  Mirror and console table از آنجایی که از رنگ سفید برای تزئین بسیاری از خانه های مدرن استفاده می شود، بنابراین می توانید از ترکیب رنگ های چوبی و کلاسیک روی میز کنسول استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به طبیعت ببخشید. میزهای کنسول را می توان به صورت جداگانه یا جفت استفاده کرد. البته باید به خاطر داشته باشید که این مورد در خانه هایی با فضای کافی استفاده می شود.

استفاده از میز کنسول در اتاق نشیمن:

یکی از کاربردهای میزهای کنسول در اتاق نشیمن است. به طور کلی در اتاق نشیمن از میز کنسول و آینه مخصوص آن برای ایجاد فضایی مدرن استفاده می شود. در این اتاق میز کنسول با طراحی ساده بدون قوس روی میز پیشنهاد شده است. یک کنسول با کشوهای بسیار بیشتر در این محیط موجود است. بنابراین، اسناد و اقلام کوچک را می توان قرار داد.

استفاده از میز کنسول در اتاق نشیمن:

در اتاق نشیمن اغلب از میز کنسول به عنوان یک عامل مهم برای زیباسازی فضا استفاده می شود. می توانید میزهایی را با آینه یا قاب عکس همسان طراحی کنید. اگر ترجیح می دهید چیزی نوستالژیک تزئین کنید، می توانید از شمع برای کنسول خود استفاده کنید.

کاربرد میز کنسول در اتاق خواب:

امروزه می توانید آینه های کنسولی چوبی و mdf مدرن را با قیمت مناسب در بازار پیدا کنید که در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی، از نظر اندازه، این موارد کوچکتر از گزینه های مورد استفاده در میز جلو هستند. می توانید از این گزینه ها برای نگهداری لوازم آرایشی یا لوازم جانبی کوچک استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که برخی افراد نیز از این موارد به عنوان میز مطالعه استفاده می کنند. البته این بستگی به طراحی کنسول دارد.

میز کنسول بدون آینه و آینه

میزهای کنسول بسته به نیاز و کاربرد شما می توانند بدون آینه یا آینه ای باشند. امروزه حجم خرید آینه و میز کنسول چوبی بیشتر از سایر موارد است. البته باید گفت که تنوع بسیار زیاد آینه ها امکان استفاده از آن ها در هر نوع دکوراسیون و هر نوع کاربری را فراهم کرده است. معمولاً از نمونه های آینه دار در راهروها، اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می شود. نمونه های بدون آینه را می توان در ترکیب با مبلمان مشاهده کرد. بنابراین می توانید از آنها در اتاق های پذیرایی استفاده کنید. البته مراقب باشید که می توان از آنها به عنوان میز مطالعه در اتاق خواب نیز استفاده کرد

6 سایز میز پانل.

میزهای کنسول بسته به محیط و فضایی که در آن مورد استفاده قرار خواهند گرفت، دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند. ارتفاع بهینه میز کنسول از 65 تا 90 سانتی متر است. البته هنگام انتخاب ارتفاع باید روی طول میز تمرکز کنید. به عنوان مثال، کسانی که طول آنها 2 متر است اغلب 70 تا 80 سانتی متر قد دارند.

اگر قصد استفاده از میز کنسول در راهرو را دارید، توصیه می شود عناصری را انتخاب کنید که ارتفاعی بین 65 تا 90 سانتی متر داشته و عمق آن ها تقریباً 40 سانتی متر باشد. در مورد خانه هایی که به مبلمان سنتی علاقه دارند، اغلب از کنسول های پایین تر استفاده می شود. ارتفاع این میزها در حدود 70-75 سانتی متر است اما به زیبایی منبت کاری شده اند.

برخی از افراد کنسول را با مبلمان خود مرتبط می دانند. در این حالت طول میز باید حدود 80 تا 90 سانتی متر باشد.

ابزار میز کنسول

لیست قیمت کنسول ارائه شده توسط فروشندگان شامل اعداد مختلفی است. یکی از عواملی که این تفاوت را ایجاد می کند جنسیت است. اکثر میزهای موجود در بازار از چوب، ام دی اف یا فلز ساخته شده اند. از نمونه های چوبی می توان به گزینه های کاربردی راش، گردو و بلوط اشاره کرد.

رنگ و مدل میز کنسول:

میزهای کنسول موجود در بازار امروزه در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. برخی از نمونه ها رنگ روشن و شیشه ای هستند. این گزینه در اتاق های کوچک استفاده می شود. مثال دیگر آینه هایی است که خاصیت بازتابی دارند. می توانید از مکان نما که در بالا ذکر شد در موقعیت فعلی استفاده کنید. اما طرح های ساخته شده از چوب یا فلز بسیار جالب است. شما می توانید آن را تقریبا در هر اتاقی به خصوص در سبک کلاسیک استفاده کنید.

خرید میز کنسول چوبی:

هنگام خرید میز کنسول  تانیل چوب باید مطمئن شوید که با سبک مبلمان و فضای شما مطابقت دارد. از طرفی ابعاد آن نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. میزها اغلب در محیط هایی قرار می گیرند که فرش یا چنین گزینه ای وجود ندارد.

هنگام خرید میز کنسول باید به آینه آن نیز توجه کنید که از هر طرف 1 اینچ شفاف باشد.

میز کنسول آینه:

این نوع میز کنسول اغلب در خانه های مدرن استفاده می شود و می تواند نور را منعکس کند. بنابراین در محیط های روشن بسیار مفید است. البته به یاد داشته باشید که میزهای بالا در اندازه های کوچک و متوسط ​​زیباتر از بزرگ هستند.

لیست کنسول جدید:

میزهای کنسول جدید اغلب با هم استفاده می شوند. مدل های ساخته شده از شیشه و کروم اغلب در خانه هایی با فضاهای کوچک استفاده می شود. این میزها فضای شما را پرنورتر می کنند.

کنسول دسکتاپ مجازی:

میزهای مدرن معمولا از فلز یا ترکیبی از فلز و چوب ساخته می شوند. این میزها کوچک هستند و به عنوان میز مطالعه نیز استفاده می شوند. از آنجایی که میزهای مدرن نازک هستند، می توانید از آنها در خیابان ها استفاده کنید.

میز کنسول سلطنتی:

یکی از محبوب ترین میزهای کنسول میز رویال می باشد. این چیزها به ویژه برای مناطق بزرگ خوب است. می توانید از آنها برای قرار دادن دکوراسیون خود استفاده کنید. بیشتر میزهای سلطنتی تیره رنگ هستند.
 

انواع آینه کاندو مدرن چوبی

آینه و میز کنسول تانیل چوب انواع متنوعی دارند. قیمت خرید آینه و میز کنسول چوبی نو بستگی زیادی به نوع آینه دارد. برخی از آینه ها چند تکه هستند و برخی به اندازه طول میز کنسول هستند. آینه های سلطنتی محدودیت هایی دارند. اما در مقابل، آینه ها و آینه های مدرنی وجود دارند که بسیار ظریف اصلاح شده اند. این مواد بیشتر در راهروها و اتاق خواب ها استفاده می شود. برخی از آینه ها از چوب ساخته شده اند که فضایی مجلل به خانه می بخشد. قیمت خرید آینه کنسول با ارسال رایگان معمولا در فروشگاه های مختلف متفاوت است. از این رو، نوع آینه باید به مواد و استفاده از آن توجه شود.

امروزه با توجه به اینکه انواع مختلفی در بازار وجود دارد، خرید لوازم خانگی یکی از سخت ترین کارها برای مصرف کنندگان است. قیمت کنسول خانگی نیز با توجه به تعداد مدل ها متفاوت است. اگر می خواهید کنسول چوبی بخرید، آن را از فروشگاه های خانگی خریداری کنید، زیرا قیمت لوازم خانگی در آنجا ارزان تر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۱
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی