ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

همه چیز درباره اینستاگرام

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ


اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است که بر خلاف هیچ شبکه‌ای دیگر.

این پلتفرم محبوب قبلا فقط برای اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها ساخته شده بود. اما امروزه با تغییرات جدید مانند بخش Rails، بیشتر بر روی ویدیو متمرکز شده است.

اینستاگرام به قدری جا افتاده است که هر فرد به طور متوسط ​​پنج ساعت از وقت گرانبهای خود را در شبکه می گذراند.

از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا آژانس‌های بزرگ، سازمان‌های رسانه‌ای، مراکز فرهنگی، افراد مشهور، عکاسان، موسیقی‌دانان و اینفلوئنسرها، به غیر از صنعت، بیش از یک میلیارد حساب کاربری ثبت شده است.

این شبکه اجتماعی نفوذ گسترده و غیرقابل انکاری در جامعه امروزی دارد و منبع درآمد بسیاری از مردم جهان است. در واقع اینستاگرام یک کالای دست نیافتنی است. دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم

 
اینستاگرام یک پلت فرم منحصر به فرد و عالی برای ارتباط با دوستان است. شما همچنین می توانید زندگی افراد مشهور را دنبال کنید.

چگونه یک اکانت اینستاگرام بسازیم؟

هنگامی که برنامه را برای اولین بار باز می کنید، از شما خواسته می شود یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا با حساب فیس بوک خود وارد شوید.

اگر یک حساب کاربری جدید انتخاب کنید، فرآیند ثبت نام بسیار ساده است. مواردی مانند: شماره تلفن یا آدرس ایمیل، نام کامل، نام کاربری و رمز عبور از شما خواسته می شود.

شایان ذکر است که می توانید هنگام ایجاد حساب کاربری بدون نیاز به لاگین کردن، چندین اکانت اینستاگرام ایجاد کرده و بین آنها سوئیچ کنید. این ویژگی برای افرادی که می خواهند صفحات شخصی و تجاری خود را جدا کنند بسیار مفید است.

امروزه می توانید با استفاده از رایانه خود وارد اینستاگرام شوید و از یک مرورگر وب برای ویرایش پروفایل خود، مشاهده عکس ها و ویدیوها، نظر دادن در مورد پست ها و ارسال و دریافت پیام های مستقیم استفاده کنید. به لطف آخرین به روز رسانی اینستاگرام، می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را از برنامه دسکتاپ آپلود کنید.

نحوه استفاده از اینستاگرام

این روزها اینستاگرام بسیار پیشرفته است و یک کودک 5 تا 10 ساله حساب شخصی خود را دارد.

اگر می‌خواهید حساب کاربری خود را بسازید یا قبلاً دارید، نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید، در این بخش به تفصیل درباره آن صحبت خواهیم کرد.

هر بار که برنامه را باز می کنید، صفحه ای از پست های اخیر را از حساب هایی که دنبال می کنید می بینید.

اصطلاحات زیادی در اینستاگرام وجود دارد که دانستن آنها به درک بهتر مکانیسم این اپلیکیشن کمک می کند.

صفحه اصلی. در صفحه اصلی (اولین صفحه ای که با ورود به اینستاگرام می بینید) می توانید عکس ها و فیلم هایی را که دوستانتان ارسال کرده اند مشاهده کنید.

جستجو و کاوش کنید. نماد ذره بین شما را به صفحه کاوش می برد، جایی که می توانید تعداد زیادی محتوا را از حساب هایی که دنبال نمی کنید اما به آنها علاقه مند هستید جستجو و مشاهده کنید.

Rails: این سایت حاوی ویدیوهای کوتاه (حداکثر 90 ثانیه) توسط کاربران است که ممکن است شما آنها را دنبال نکنید.

همچنین می توانید با کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا به ویدیوی بعدی بروید.

فروشگاه: در اینجا، مجموعه ای از پست های اینستاگرام را پیدا خواهید کرد که شامل مواردی است که می توانید در برنامه خریداری کنید.

مشخصات: شما می توانید بیوگرافی خود را در این صفحه نشان دهید. در اینجا می توانید به تنظیمات خود نیز دسترسی داشته باشید.

اگر با دقت نگاه کنید، اینستاگرام همیشه با این ایده ساده کار کرده است که استوری هایی را که دوست دارید دنبال کنید. از طرفی دیگران نیز به همین ترتیب شما را دنبال می کنند.

مردم می توانند پست های شما را لایک کنند و روی آنها نظر بدهند و شما نیز می توانید همین کار را در پست های آنها انجام دهید. تعداد فالوورهای شما یا اینکه آیا پست های شما در اکسپلورر قرار می گیرند بستگی به نحوه انجام آن دارد.

نحوه آپلود، ویرایش و ارسال عکس در اینستاگرام

برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها یا ویدیوها در اینستاگرام، روی دکمه پلاس (که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد) ضربه بزنید. از آنجا، می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوها را از رول دوربین گوشی خود برای پست انتخاب کنید.

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 10 عکس یا ویدیو را برای ارسال همزمان انتخاب کنید. به این نوع پست ها آلبوم گفته می شود.

هنگامی که یک پست را دوست داشتید و آماده ارسال آن هستید، چند کار دیگر وجود دارد که می توانید قبل از زدن دکمه اشتراک گذاری انجام دهید:

افزودن مکان: از برچسب‌های مکان استفاده کنید تا دیگران بدانند عکس شما کجا گرفته شده است. با کلیک بر روی برچسب موقعیت مکانی شما را به صفحه مکان مربوطه می برد که در آن می توانید سایر پست های عمومی را مشاهده کنید.

افراد را تگ کنید: در اینستاگرام می توانید فردی را در عکس های خود "تگ" کنید. وقتی فردی را تگ می کنید، او در فید فعالیت خود اعلان دریافت می کند.

اضافه کردن شرح‌ها: زیرنویس‌ها همیشه ایده خوبی برای توضیح تصویر یا ویدیو هستند. برای نوشتن تیتر می توانید از شعر، دل نامه، جملات عاشقانه یا حتی جملات علمی استفاده کنید، همه اینها به موضوع مطالب شما بستگی دارد. می توانید از کلمات، شکلک ها یا هشتگ ها در زیرنویس استفاده کنید.
برای دانلود برنامه اندروید اینستاگرام به اپ ناب مراجعه نمایید.
به یاد داشته باشید، می توانید هر زمان که بخواهید پست ها را ویرایش یا حذف کنید.

همچنین می‌توانید پست‌هایی را که می‌خواهید با سایر حساب‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید: اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا به طور همزمان پست‌ها را با سایر حساب‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، تامبلر و توییتر به اشتراک بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۶
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی