ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

مهاجرت به قبرس

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ


راه های زیادی برای مهاجرت به قبرس وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. متقاضیان می توانند از طریق روش مهاجرت کاری با پیشنهاد کار از سوی کارفرما به کشور مهاجرت کنند. نمره آیلتس بالای 5.5 برای مهاجرت تحصیلی کافی است. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مستلزم خرید ملکی به ارزش 300000 یورو یا ثبت شرکت به ارزش 200000 یورو می باشد. متقاضیان می توانند از طریق ازدواج نیز به قبرس مهاجرت کنند، اما باید توجه داشته باشند که ازدواج منجر به اقامت دائم نمی شود. بنابراین متقاضیان مهاجرت به قبرس باید بدانند که برای اخذ اقامت دائم قبرس ابتدا دو سال اقامت موقت و سپس سه سال اقامت موقت دریافت می کنند و پس از آن می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. در مورد کشور قبرس شمالی برای مهاجرت و یا قبرس جنوبی برای مهاجرت می توانید همیشه با موسسه ملک پور تماس بگیرید و با کارشناسان این موسسه مشاوره ویژه داشته باشید.

شرایط مهاجرت به قبرس

بسته به روش مهاجرتی انتخاب شده، پیش نیازهای مختلفی برای مهاجرت به قبرس وجود دارد. برای مهاجرت به این کشور معمولاً مدرک زبان، گواهی سلامت و توانایی مالی لازم است. برای مهاجرت کاری به دعوت نامه برای کار، برای مهاجرت تحصیلی به نامه پذیرش از دانشگاه در قبرس و برای مهاجرت سرمایه گذاری باید در یکی از برنامه های سرمایه گذاری در قبرس شرکت کنید. در بیشتر موارد می توانید ویزای همراه نیز دریافت کنید که به شما امکان می دهد همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را همراه داشته باشید.

روشی هم برای مهاجرت به قبرس وجود دارد که اگر فردی فریلنسر باشد (مثلاً شخصی که برای شرکتی در کشور دیگری سایت طراحی یا برنامه ریزی می کند) و نشان دهد که درآمد ماهانه دارد. 3500 یورو (15% برای همسر و 20% برای هر فرزند)، او می تواند اقامت یونان را برای خود و خانواده اش دریافت کند. برای رفتن به این مسیر نیازی به مدرک زبان یا سرمایه گذاری ندارید. همچنین فرد باید قرارداد کاری خود را برای کار در خارج از قبرس ارائه دهد.

قبرس برای مهاجرت

قبرس یک کشور اروپایی است که پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو قسمت قبرس شمالی، ترکی و قبرس جنوبی یونانی تقسیم می شود. قبرس جنوبی یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و هدف اصلی این مقاله بررسی الگوهای مهاجرت به قبرس جنوبی است. زبان های رسمی این کشور یونانی و ترکی است. یورو واحد پول رسمی قبرس است. جمعیت کل این کشور 1.2 میلیون نفر است که 77 درصد آنها یونانی و 18 درصد ترک قبرس شمالی هستند. این کشور همچنین دارای سیستم های مخابراتی گسترده ای مانند تلفن و اینترنت است. نرخ مالیات نیز در این کشور نسبتاً پایین است و در برخی موارد اشخاص حقیقی و حقوقی با همان نرخ مالیات می گیرند. نرخ مالیات بر درآمد شرکتی در قبرس 12.5٪ است. در واقع افراد زیادی از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری به قبرس جنوبی مهاجرت می کنند و شرکت خود را برای استفاده از این نرخ مالیاتی به قبرس منتقل می کنند.

مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی برای مهاجرت

اگر قبرس را برای مهاجرت انتخاب کرده اید، باید بدانید که قبرس از دو قسمت با ویژگی های بسیار متفاوت تشکیل شده است. پس ابتدا باید مهاجرت قبرس شمالی و مهاجرت قبرس جنوبی را مقایسه کنید و سپس بهترین قسمت قبرس را برای اقامت و مهاجرت انتخاب کنید. اولین کاری که باید هنگام مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی از نظر مهاجرت انجام داد، بحث در مورد اینکه هر یک از این بخش ها در کجا واقع شده است. در قبرس جنوبی ثبات اقتصادی بیشتری وجود دارد و قوانین مالیاتی برای راه اندازی کسب و کار نیز در این قسمت از قبرس بهتر است.

مهاجرت کاری به قبرس

مهاجرت به قبرس از طریق کار امکان پذیر است. شرایط مهاجرت به قبرس جنوبی به گونه ای است که افرادی که پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما دارند می توانند با اخذ ویزای کار این کشور شرایط مهاجرت به قبرس را مهیا کنند. مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار نیز شرایط مشابهی دارد. افراد برای دریافت ویزای کار و مهاجرت به قبرس باید پیشنهاد شغلی خود را با مهر تایید شده و مهر وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی این کشور به همراه سایر مدارک به سفارت قبرس تحویل دهند. . یکی از شرایط اقامت با کار در قبرس این است که این پیشنهاد شغلی ابتدا باید تحت نظارت وزارت مهاجرت بررسی و نظارت شود، زیرا باید ثابت کرد که متقاضی کار در قبرس وجود ندارد و برای ایجاد به همین دلیل، این پیشنهاد برای کاری است که به خارجی ها داده می شود.

پیشنهاد کاری از طرف کارفرما

یک پیشنهاد شغلی مهر و موم شده و سایر مدارک را به سفارت قبرس ارسال کنید

این پیشنهاد شغلی باید تحت نظارت وزارت مهاجرت بررسی شود.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

مهاجرت به قبرس جنوبی و قبرس شمالی از طریق تحصیل و ویزای تحصیلی امکان پذیر است. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به قبرس که به عنوان دانشجوی بین المللی شناخته می شوند و از خارج از اتحادیه اروپا هستند، باید برای تحصیل در این کشور درخواست ویزای تحصیلی کنند. بنابراین ویزای تحصیلی قبرس فقط برای دانشجویان غیر اروپایی است. در این کشور می توانید در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از لیسانس، فوق لیسانس و دکترا تحصیل کنید. افراد می توانند پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی را در دانشگاه های مختلف قبرس دریافت کنند. یکی از دانشگاه های معروف و سطح بالای قبرس به نام نیکوزیا که در قسمت اروپایی قبرس واقع شده است از نظر سطح علمی و رتبه بالای مورد تایید اروپا، آمریکا، کانادا و کشورهای بزرگ دنیا می باشد. ، این دانشگاه شرایط خوبی را برای دانشجویان بین المللی و افراد دیگر کشورها برای تحصیل در این دانشگاه با شرایط مناسب در رشته های مختلف از جمله حسابداری، روانشناسی، مهندسی، پزشکی، مدیریت، هنر و موسیقی و ... فراهم کرده است.

مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری

در این قسمت به بررسی شرایط مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری می پردازیم. همانطور که می دانید کشور قبرس به دو قسمت تقسیم می شود. قبرس شمالی و قبرس جنوبی دارای جمعیت زیادی با میراث ترکی و معابد باستانی بسیار زیبا هستند که قبرس شمالی را بخشی از ترکیه و کشورهای ترک زبان می کند. تفاوت ها قبرس جنوبی بخشی از اتحادیه اروپا (نه شینگن) است اما به دلیل اختلافات و اختلافات با قبرس شمالی هنوز عضو شینگن نیست. بنابراین افرادی که در این کشور زندگی می کنند نمی توانند بدون ویزا به کشورهای دیگر سفر کنند اما با پاسپورت این کشور می توانند بدون محدودیت به اکثر کشورهای جهان مانند سوئیس، اتریش، آلمان و ... سفر کنند. و زندگی.

مردم قبرس شمالی و جنوبی انگلیسی را روان صحبت می کنند. سرمایه گذاری در مناطق خاصی از قبرس نیاز به سرمایه بیشتری دارد و در مقایسه با سایر نقاط قبرس محدودیت هایی برای سرمایه گذاری در این مناطق وجود خواهد داشت.

افراد می توانند با سرمایه گذاری 300000 یورو در نقاط مختلف قبرس برای خود، همسر و فرزندانشان تا سن 25 سالگی اقامت این کشور را دریافت کنند.

از طریق تولد به قبرس مهاجرت کنید

یکی دیگر از راه های مهاجرت به قبرس و اخذ اقامت و تابعیت این کشور، تولد فرزند در قبرس است. فرزندانی که در قبرس از مادری با تابعیت قبرسی متولد شوند اما از پدری بدون تابعیت قبرس یا ملیت ناشناخته متولد شوند، اقامت و تابعیت قبرس را دریافت خواهند کرد. در چنین مواردی، اگر کودک دارای والدین باشد، فرزند او مجاز است در سال اول برای دریافت گذرنامه اقدام کند، اما در صورت عدم وجود والدین تعیین شده، دولت قبرس هر زمان که مقتضی باشد برای کودک پاسپورت و تابعیت صادر می کند. او می داند که کار می کند. بنابراین شرایط اقامت در قبرس برای اتباع خارجی که قصد مهاجرت به قبرس و به دنیا آوردن فرزند خود را در این کشور دارند تا در نتیجه تولد فرزندشان در این کشور تابعیت و پاسپورت به فرزندشان داده شود. این کشور برای این کودکان امکان پذیر نخواهد بود زیرا کودک باید والدینی با تابعیت قبرس داشته باشد. از این رو می توان نتیجه گرفت که این زمین تابع سیستم خونی است و از سیستم خاک پیروی نمی کند. افراد می توانند فرزندان خود را در کشورهای دارای سیستم شهروندی از جمله کانادا داشته باشند.

تمامی افرادی که تابعیت بریتانیا یا تابعیت یک مستعمره دیگر بریتانیا را دارند و بین سال های 1914 تا 1960 در قبرس متولد شده اند، تابعیت قبرس را کسب کرده اند.

شهروندی قبرس توسط افرادی که حداقل 5 سال قبل از سال 1960 در این کشور زندگی کرده اند می توانند دریافت کنند.

علاوه بر این، از سال 1960، هر گاه فرزندی از پدری قبرسی در یکی از کشورها متولد شود، شهروند قبرسی محسوب می شود.

فرزندانی که در قبرس از مادری که شهروند قبرسی است، اما پدرش شهروند قبرسی یا ملیت نامعلومی ندارد متولد شوند، تابعیت قبرسی اعطا خواهند شد.

والدین فرزندی که به دنیا آمده اند باید گواهی ازدواج معتبر داشته باشند تا برای فرزندشان تابعیت قبرس را درخواست کنند.

مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

راه دیگر مهاجرت به قبرس ازدواج با شهروندان قبرسی است. قبرس تابع قوانین اتحادیه شینگن در مورد اقامت در قبرس از طریق ازدواج است. اما در مرحله اول ازدواج منجر به اقامت دائم نمی شود و اخذ اقامت دائم منوط به شرایط اولیه ازدواج و تایید دولت است. برای ثبت رسمی ازدواج، شهردار به عنوان سردفتر ازدواج وارد می شود. به طور کلی می توان گفت یکی از ساده ترین راه های اخذ اقامت دائم قبرس ازدواج است که در صورت انجام این کار می توانید بدون محدودیت به کشورهای اروپایی سفر و یا مهاجرت کنید.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۴
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی