ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

معرفی تعدادی از مهمترین مکمل های بدنسازی

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰۶:۵۴ ق.ظ


مهمترین مکمل های بدنسازی آنهایی هستند که بدنسازان باید در رژیم غذایی خود بگنجانند. البته هنوز هم افرادی هستند که در پذیرش یا عدم پذیرش آنها تردید دارند. افرادی که برای مسابقات و مسابقات آماده می شوند بدون شک به برخی از این مکمل ها نیاز خواهند داشت. طبق دستورات مربی اما برای شروع، بسته به اهدافش، می تواند از یک یا دو مکمل استفاده کند تا نتیجه بهتری بگیرد. در ادامه به معرفی چند مکمل مهم بدنسازی می پردازد. برای خرید مکمل اصل با ما همراه باشید.

پروتئین به عنوان یکی از مهم ترین مکمل ها برای بدنسازی

بدون شک اولین مکمل برای به دست آوردن بدنی خوب و خوش فرم پروتئین است، پروتئین منجر به توده عضلانی و رشد توده عضلانی می شود. کازئین موثرتر است و بدنسازان از آن نتایج عالی می گیرند.

یکی از مهم ترین مکمل ها، بهترین زمان برای استفاده از این مکمل صبح ها، بعد از تمرین و قبل از خواب است.

کراتین به عنوان دومین مکمل مهم برای بدنسازی

برای خرید پودر کراتین یونیورسال نوتریشن کلیک کنید.

برخی از غذاها مانند گوشت و ماهی، میزان کراتین مورد نیاز افراد عادی را تامین می کنند. کراتین ناترند مونوهیدرات خاطرنشان کرد: اما بدنسازان باید از کراتین به گونه ای استفاده کنند که قدرت عضلانی و فعالیت ماهیچه ای را برای تامین کراتین لازم افزایش دهد. تاثیر این مکمل کراتین که برای افراد غیر حرفه ای بسیار مناسب است عبارت است از:

سیگنال دهی سلولی را افزایش می دهد

حجم کار افزایش یافت

افزایش سطح هورمون های آنابولیک.

هیدراتاسیون سلولی را افزایش می دهد

کاهش تجزیه پروتئین

کاهش مقدار نیستاتین

بتا آلانین اسید آمینه ای است که علاوه بر افزایش قدرت عضلانی، سطح بدن را متعادل کرده و استقامت هوازی را در بدن افزایش می دهد. از طرفی توانایی بدن و عضلات را برای عضله سازی افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این مکمل این است که به شما کمک می کند شدت ورزش را افزایش دهید و وزنه های سنگین تری را انتخاب کنید. بتا آلانین، سومین مکمل معرفی شده ما، با افزایش محتوای کارنوزین، رسوبات اسیدی در عضلات را خنثی می کند و با کاهش خستگی، قدرت انقباض عضلانی را افزایش می دهد.

نحوه استفاده از این مکمل غذایی که یکی از مهم ترین مکمل های بدن است، مصرف آن به مدت 3-4 هفته برای اولین بار در این مدت است که مقدار آن به طور همزمان 1-2 گرم در روز کاهش می یابد. . همچنین مکمل های بتا آلانین و کراتین را توصیه کنید.

معرفی گینر و نحوه استفاده از آن

مکمل های غذایی که باعث افزایش وزن می شوند به طور کلی گینر نامیده می شوند که از ضروری ترین مکمل ها در بدنسازی هستند که حاوی مواد مختلفی مانند کربوهیدرات، پروتئین، کراتین و ... هستند. اگر چربی بیشتری داشته باشند و کربوهیدرات ها از نوع سریع جذب باشند، برند برنده خوبی در نظر گرفته می شود که یکی از بهترین برندگان بازار است.

مکمل غذایی Serious Copper ON که یکی از مهم ترین مکمل های بدنسازی است از آسیب عضلانی در حین فعالیت بدنی جلوگیری می کند.

در گینر، اگر تعداد کربوهیدرات ها بیشتر از پروتئین باشد، وزن فرد بیشتر می شود، اما عضله کمتری می سازد. این مقدار 35 گرم حل شده در 250 گرم آب است.

معرفی گلوتامین به عنوان پنجمین مکمل از ضروری ترین مکمل های بدنسازی.

گلوتامین یک آمینو اسید است که توسط بدن تولید می شود، 60٪ در ماهیچه های اسکلتی و 20٪ در قسمت های بدن برای جلوگیری از تجزیه پروتئین و آتروفی عضلانی که باعث تحلیل و تحلیل عضلات می شود.

نقش مهمی در متابولیسم پروتئین دارد.

ضد کاتابولیسم است

حجم سلول را افزایش می دهد

حجم و قدرت عضلات را افزایش می دهد

تقویت فرآیند چربی سوزی

مصرف روزانه توصیه شده گلوتامین 5 تا 15 گرم است. بهترین زمان مصرف این مکمل صبح و شب قبل از خواب است.

اسیدهای آمینه زنجیره ای به عنوان افزودنی نهایی به اکثر مکمل های بدنسازی ترجیح داده شده است

اگر فردی یک ورزشکار حرفه ای باشد، آمینو اسیدهای زنجیره ای یکی از پرمصرف ترین مکمل های ورزشی برای او هستند، این مکمل با افزایش سنتز آمینو اسید لوسین در بدن، سرعت ریکاوری عضلات و کنترل عضلات را افزایش می دهد. این مکمل حاوی 3 اسید آمینه لوسین، ایزولوسین و والین است که یکی از مکمل های بدنسازی است که آن را به یک عادت تبدیل می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۱
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی