مراحل طراحی لوگو
مرحله 1: درباره کسب و کاری که می خواهید دنبال کنید بیاموزید
قبل از انجام هر کاری، طراح لوگو باید در مورد شرکتی که می خواهد برای آن لوگو طراحی کند، تحقیقات کافی انجام دهد. این کار به شما این امکان را می دهد که با تجزیه و تحلیل رقابت و طراحی لوگوی بهتر از رقبا از آنها در طراحی پیشی بگیرید. باید مراقب باشید که لوگو کاملاً با رقبا متفاوت نباشد' لوگوها; زیرا باعث سردرگمی مخاطب می شود.
مرحله 2: بازار هدف را پیدا کنید
پس از تحقیق در مورد شرکت مورد نظر، باید در مورد بازار هدف خود نیز تحقیق کنید. برای این کار باید از کارفرما سوال کرد که می خواهند به چه افراد و شرکت هایی خدمات ارائه دهند. این به شما کمک می کند تا یک لوگوی معنادار طراحی کنید.
مرحله 3: پیش نویس اول
پس از انجام مراحل بالا، باید چند طرح اولیه لوگو ایجاد کنید. سپس با مقایسه طرح ها شروع به یکپارچه سازی کنید.
مرحله چهارم: بازنگری
گاهی اوقات در این مرحله فقط باید قسمت کوچکی از لوگو را دوباره کار کنید، اما گاهی اوقات کارفرما از شما می خواهد که لوگو را به طور کامل تغییر دهید. تغییر بخشی از لوگو خیلی سخت نیست، اما به جای طراحی کل لوگو، بسیار زمان بر است و باید تمام مراحل بالا را دوباره طی کنید.
مرحله پنجم: طراحی نهایی و تحویل به مشتری
پس از انجام مراحل فوق و انجام اصلاحات لازم در لوگو؛ زمان نهایی کردن طراحی لوگو و ارائه طرح نهایی به مشتری است.
برای طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی سایت کلیک کنید.