ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

محبوبیت تست های بارداری خانگی

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱ ب.ظ

یک زن برای اطمینان از اینکه باردار است یا نه ، نمی تواند هر بار دلشکسته به پزشک متخصص مراجعه کند. همچنین خانم ها هنگام مراجعه به یک شیمیدان برای خرید یک کیت ، احساس خجالتی یا ناراحتی می کنند. آنها فقط می توانند بدون هزینه کردن برای مراجعه به پزشک و انجام هر نوع آزمایش ، در خانه آزمایش انجام دهند. برای تست بارداری خانگی آسان و راحت. هنگامی که آزمایش بارداری در خانه نتایج مثبتی را نشان داد ، می توانید آزمایش مطب را در مطب پزشک انجام دهید. صحت این آزمایشات خانگی 99٪ اعلام شده است. آزمایش بارداری با استفاده از مواد طبیعی از زمان های بسیار قدیم رایج بوده است. در حالی که فناوری کمیاب بود ، روشهای خانگی تنها روش آزمایش بارداری بودند.

چگونه کار می کند؟

آزمایش بارداری خانگی هورمون حاملگی بنام HCG را تشخیص می دهد ، که کمی بعد از بارداری توسط جفت رها می شود. ترشح این هورمون بعد از هر 24 ساعت افزایش می یابد و می توان یکبار باردار در گردش خون و ادرار مشاهده کرد. آزمایشات خانگی با هدف کشف این هورمون در ادرار یک خانم باردار انجام می شود.

آزمایشات بارداری خانگی

تست خمیر بارداریخمیر دندان چیزی است که در هر خانه یافت می شود. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که یک قاشق غذا خوری دندان را در نمونه ادرار خود مخلوط کنید. اگر متوجه کره شوید یا رنگ را به آبی تغییر دهید ، احتمالاً نتایج مثبت خواهد بود.

تست سفید کنندهیک نمونه ادرار را در یک فنجان تخمدان مخلوط کنید و اگر متوجه مقداری کرک یا فوم شدید ، باردار هستید. حتماً این کار را در مکانی با تهویه مناسب امتحان کنید.

 

تست قاصدکاین یکی از محبوب ترین تست های بارداری خانگی است. برگ های قاصدک روی یک صفحه پلاستیکی قرار داده می شوند تا آنها را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارد. ادرار را روی این برگها بریزید ، مطمئن شوید که آنها را کاملاً خیس کنید. ایجاد تاول های قرمز مایل به قرمز بر روی برگ ها احتمال بارداری را نشان می دهد.

تست حاملگی خانگی Pine Sol– Pine Sol یک ماده ضد باکتری قدرتمند است که به عنوان یک محصول تمیز کننده کاربرد گسترده ای دارد. فقط کافی است نمونه ادرار را با گل کاج مخلوط کرده و مدتی صبر کنید. هرگونه تغییر رنگ ، نشانه بارداری است.

نباید کاملاً به آزمایش بارداری خانگی اعتماد کرد. همیشه بهتر است که یک کیت بارداری از داروساز خود بگیرید یا آزمایش خون را در بیمارستان انجام دهید.

منبع: https://blog.vaccin.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی