ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

لینک سایت خرید لوازم مه پاش

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷ ب.ظ

اولا برای راه اندازی هر نوع پمپ آبی چه پمپ فشار قوی واتر جت و چه پمپ های آب معمولی حتما به یک منبع آب ثابت نیاز است تا به عنوان منبع تغذیه پمپ عملکرد صحیح و طول عمر پمپ ها را تضمین نماید. هزینه راه اندازی کارواش اتوماتیک دروازه ای از 150 میلیون تومان شروع شده و بسته به جنس برس های شستشو دهنده و تعداد سنسورهای استفاده شده تا 300 میلیون تومان متغیر میباشد. کیفیت پایین شستشو خصوصا با آب سرد در کنار نیاز به کشیدن فرچه های مختلف علاوه بر کاهش سرعت شستشو امکان اثر گذاری بر کیفیت رنگ بدنه ماشین و حتی احتمال خش افتادن ناشی از کشیدن فرچه ها نکات منفی استفاده از محلول تاید و آب میباشد. البته در صورت استفاده از کارواش بخار حتی برای کارواش های با 10 جایگاه شستشو هم برق تکفاز کاملا جوابگو بوده و میزان مصرف آب هم به شدت پایین تر از پمپ واترجت میباشد. 

البته این عدد در صورت استفاده از کارواش بخار در روشویی خودرو به 10 لیتر آب به ازای هر ماشین کاهش میابد. البته هزینه سیستم جاروبرقی مرکزی به مراتب بالاتر از سیستم جاروبرقی های تکی خواهد بود و باید در برآورد هزینه راه اندازی به آن توجه نمود. میزان هوای فشرده مورد نیاز تعیین کننده تعداد پیستون های مخزن خواهد بود هرچند پمپ های دو پیستون متداول ترین نوع پمپ کمپرسور هستند. فروش انواع کمپرسور پاریچی ایتالیا Parise : کمپرسور پاریچی ایتالیا به عنوان کمپرسور فشار قوی شناخته می شود . این شرکت در ایران نیز دارای نماینده انحصاری پمپ برتولینی می باشد و هموطنان عزیزمان نیز می توانند از طریق نمایندگان فروش در سراسر ایران محصولات برتولینی را تهیه کنند. به مروز زمان و با توجه با افزایش قیمت ماشینها و همچنین افزایش درخواست مشتریان برای دریافت خدمات شستشوی داخل ماشین مانند صندلی و سقف و حتی موتور ماشین و نیز برای برداشته شدن این محدودیت اساسی در صنعت کارواش خدمات شستشو با بخار آب یا همان کارواش بخار که در آن از بخار آب پر فشار برای شستشو استفاده می شود پیدایش و توسعه داده شدند. البته باید توجه داشت که در صورت دریافت مجوز استفاده از آب شهری به دلیل مصرف بالای آب در کارواش خصوصا در استفاده از پمپ واترجت و تصاعدی شدن هزینه های آن مبلغ قابل توجهی را در بر میگیرد.

در حالت اتوماتیک این دستگاه سیستم واکس زدن این دستگاهها بصورت کاملا اتوماتیک می باشد یعنی با روشن شدن دستگاه فرچه ها به ترتیب چراغ چشمک زن عملیات واکس زنی را نمایش می دهند که کل مراحل این امر 45 ثانیه می باشد. همچنین یک لنس بر روی تفنگی دستگاه قرار دارد که از آن میتوان برای شستشوی نقاطی که دسترسی به آنها مشکل است امکانپذیر شود. بر روی کلاهک شیر برقی هانتر پیچی تعبیه شده­است که از آن می­توان به منظور کنترل دبی جریان و نیز قطع و وصل نمودن دستی جریان آب استفاده نمود. ثانیا در صورت قطع جریان آب به هر دلیلی به عنوان منبع تامین کننده مانع از تعطیلی فعالیت شستشو در حین کار گردد. بهتر است در نقطه مشخصی از محوطه کارواش مکانی فراهم نمایید تا تمامی وسایل به صورت مرتب در آن مکان قرار بگیرند. اما به دلیل اینکه در محیط کارواش نظافت خودرو به صورت تخصصی انجام میشود بهتر است از جارو برقی آب و خاک استفاده نمود.

نکته قابل توجه در رابطه با انتخاب این سری از محصولات این است که به دلیل تولید سرو صدای زیاد نباید از آن در محیط های داخلی استفاده شود. توسعه مباحث حفاظت از محیط زیست و جریمه های مقرر شده برای آن و نیز افزایش حساسیت های جامعه نسبت به این موضوع که گاها موجب اعتراض سریع و صریح همسایگان میشود سبب شده که میزان پسآب فاضلاب کارواش و نحوه دفع آن خصوصا در استفاده از پمپ واترجت از موارد مهمی باشد که در راه اندازی کارواش باید به آن توجه شود. ارتباط با سیستم دفع فاضلاب شهری یا وجود چاه دفع فاضلاب باید حتما مورد توجه قرار گیرد. هر چند لزوما نیازی نیست که این مکان یک اتاق مجزا باشد اما به محلی که این وسایل در آن قرار داشته و از باقی محوطه به هر وسیله ای جدا سازی شده اتاق تأسیسات گفته میشود. داشتن اتاق تأسیسات به کارواش نظم داده و تجهیزات کارواش در مکانی دور از دسترس افراد غیر قرار خواهد داد و از بابت سلامتی تجهیزات خیالتان را راحت خواهد نمود. آلودگی های داخل خودرو شامل گرد و خاک و مواد جامد و در بعضی موارد مایعات است که جاروبرقی کارواش بدلیل مکندگی بسیار بالایی که دارد از پس این آلودگی ها به خوبی بر می آید و خیال شما راحت باشد که با مکش مایعات برای این نوع جاروبرقی ها مشکلی پیش نمی آید.

لینک سایت خرید لوازم مه پاش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۱
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی