ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید ملک در قبرس شمالی در سال 2024

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ


خرید ملک در قبرس شمالی به یکی از محبوب ترین سرمایه گذاری ها در سال های اخیر تبدیل شده است. قبرس شمالی با آب و هوای معتدل مدیترانه ای، صنعت گردشگری بسیار قوی دارد. رتبه هفتم جهان را در جذب گردشگر دارد. قبرس شمالی یکی از اعضای اصلی اتحادیه اروپا است که مقررات سختگیرانه اتحادیه اروپا را ندارد.

شرایط ویژه ای که دولت قبرس شمالی به خارجی ها اعطا کرده است، مهاجرت به این کشور را برای آنها بسیار آسان کرده و توجه سرمایه گذارانی را که مشغول خرید ملک هستند، به خود جلب کرده است. شایان ذکر است که خرید ملک در قبرس شمالی با واحد پول پوند انگلیس که یکی از قوی ترین ارزهای دنیاست انجام می شود. با خرید ملک در قبرس شمالی و اجاره ملک خود می توانید هر سال درآمد ثابتی به صورت ارز خارجی کسب کنید. در زیر به طور مفصل در مورد خرید خانه در قبرس شمالی صحبت خواهیم کرد.

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از محبوب ترین سرمایه گذاری ها در سال های اخیر بوده است. قبرس شمالی با آب و هوای مدیترانه ای خود از نظر گردشگری و گردشگری بسیار قوی است. بنابراین از نظر جاذبه گردشگری در رتبه هفتم جهان قرار دارد. قبرس شمالی یکی از کشورهای عضو اصلی اتحادیه اروپا است که قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا را ندارد.

شرایط بسیار ویژه ای که دولت قبرس شمالی به خارجی ها ارائه می دهد مهاجرت به این کشور را بسیار آسان کرده و توجه سرمایه گذاران در زمینه خرید ملک را به خود جلب کرده است. شایان ذکر است خرید خانه در قبرس شمالی با پوند انگلیس که یکی از قوی ترین ارزهای دنیاست انجام می شود. با خرید ملک در قبرس شمالی و اجاره ملک خود، هر ساله درآمد ارزی ثابتی دریافت خواهید کرد. در ادامه به جزئیات خرید خانه در قبرس شمالی می پردازیم.

یکی دیگر از شرایط خرید خانه در قبرس شمالی عدم نیاز به ویزا است و در بدو ورود برای شما پاسپورت فرودگاهی صادر می شود. برای خرید ملک در این کشور نیازی به پیروی از قوانین جاری اتحادیه اروپا ندارید، زیرا این کشور قوانین مستقل خود را دارد. به یاد داشته باشید که خارجی ها اجازه ندارند در مناطق نظامی و امنیتی این کشور ملک یا خانه داشته باشند!

واجد شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

افرادی که می خواهند در کشور خاصی سرمایه گذاری کنند اما به آن کشور مهاجرت نمی کنند

افرادی که می خواهند با خیال راحت سرمایه گذاری کنند و در این کشور زندگی کنند

افرادی که خواهان درآمد ارزی قابل توجهی هستند

افرادی که می خواهند خیلی سریع حرکت کنند

کسانی که می خواهند از اجاره ملک درآمد ثابتی کسب کنند

انواع اسناد ملک در قبرس شمالی

اسناد ملکی در قبرس شمالی اغلب به چندین نوع تقسیم می شوند اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید، باید انواع آنها را بشناسید:

سند بگذارید

این نوع سند برای افرادی است که از ابتدا قبرسی بوده و در قبرس شمالی زندگی می کنند.

تعویض سند یا تعویض

یک صاحب ملک در قبرس شمالی ملک خود را با ملک دیگری در قبرس جنوبی مبادله می کند.

سند تخصیص یا شهید مد

این نوع اسناد مربوط به مهاجران ترک یا شهدای جنگ ترکیه و یونان است.

به یاد داشته باشید که هر فرد یا زوجی می توانند چندین ملک بخرند، اما فقط می توانند یک سند بگیرند (یعنی حتی اگر یک خارجی سه برچسب به نام خود داشته باشد، نمی تواند سند دیگری بگیرد).

نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی به زبان انگلیسی و در دو نسخه یکی برای خریدار و دیگری برای فروشنده تنظیم شده است. هر دو نسخه دارای عملکرد و ارزش یکسانی هستند. قبل از تنظیم قرارداد خرید خانه در قبرس شمالی، باید با مشاور قبرس 724 در مورد مبلغ پیش پرداخت، روش پرداخت و برنامه زمانی مشورت کنید. مبلغ سپرده برای رزرو ملک مورد نظر در حال حاضر بین 2000 تا 5000 پوند است. پس از پرداخت مبلغ مشخص شده، رسید رسمی به خریدار داده می شود. توجه داشته باشید مبلغ پرداختی برای تسویه ملک یک ماهه بوده و از مبلغ اصلی ملک کسر خواهد شد.

بعد از دو هفته یا یک ماه قرارداد اصلی با پرداخت 35-40 درصد کل مبلغ بسته می شود. پس از امضای قرارداد و دریافت رسید، این معامله در اداره ثبت قبرس شمالی ثبت می شود. پس از ثبت رسمی قرارداد، عنوان و عنوان نهایی به خریدار می رسد و هرگونه انتقال توسط فروشنده انجام می شود. خریدار باید 6.5 درصد از ارزش کل ملک را بابت حق تمبر به اداره مالیات بپردازد.

خرید ملک در قبرس شمالی

این به این دلیل است که قبرس شمالی در سال های اخیر کانون توجه سرمایه گذاران و تجار بوده است. و شرایط خاص این کشور امکان مهاجرت سریع متقاضیان را فراهم می کند. بنابراین مایلیم در این پاراگراف در مورد هزینه خرید ملک در قبرس شمالی صحبت کنیم.

هزینه خرید خانه در قبرس شمالی در مناطق داخلی آن با آنچه در نزدیکی ساحل است متفاوت است، اما معمولاً قیمت املاک در قبرس شمالی از 100000 پوند شروع می شود. قبرس شمالی شامل شهرهای فاماگوستا، لانگ بیچ، لفکوشا و گرن است. قابل درک است که هزینه خرید خانه در قبرس شمالی بسته به نوع واحد و موقعیت مکانی در شهرهای مختلف متفاوت است. به طور متوسط ​​قیمت خرید ملک در قبرس شمالی بسته به نوع ملک بین 100 تا 2 میلیون پوند است.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۱۶
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی