ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.


چرا پکیج ایرانی رادیاتور آب را گرم نمی کند؟ سوال رایجی که از ما پرسیده می شود این است که چرا آب مصرفی در پکیج  را گرم نمی کنید؟ ما در رادیاتور شیراز علل و راه حل ها را بررسی می کنیم. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور با ما همراه باشید.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا آب بطری ممکن است داغ نباشد، از جمله:

خرابی سوئیچ جریان، فلومتر یا تنظیم کننده جریان

خرابی دریچه موتور یا محرک شیر موتور

به دلیل خرابی سنسور NTC استفاده شده، آب بطری قابل گرم شدن نیست

وجود هوا در سیستم یا خرابی آهن تهویه

عدم وجود آتش

انبوه و نصب با پکیج مبدل

فنر بای پس معیوب یا شکسته

خرابی، فلومتر یا فلومتر

یکی از دلایل گرم نکردن آب در پکیج های رادیاتور ایرانی خرابی و خرابی فلو سوئیچ، فلومتر یا فلوآگلاتور است که با باز شدن شیر آب گرم فعال می شود.

عملکرد هر 3 نوع کلید مشابه است و استفاده از آنها بستگی به نوع بسته بندی دارد. این سوئیچ ها با روشن کردن آب گرم (که در میدان مغناطیسی است) فعال می شوند و به پانل ابزار اطلاع می دهند که آب روشن است. عملکرد دستگاه روی برد ثابت می شود تا آب گرم به لوله های گرم برسد.

روش تشخیص قطعه معیوب

با اتصال سیم های فلاش سوئیچ با سیم جامپر می توانید آسیب دیدگی این قسمت را بررسی کنید. دستگاه را روشن کرده و در حالت کار زمستانی کار کنید تا در حالت کار تابستانی دستگاه با بازکردن شیر آب کار نکند. و این به این معنی است که این قطعه ایراد دارد و باید آن را تعویض کنید.

خرابی سوپاپ موتور یا محرک سوپاپ موتور

شیر موتور و شیر موتور سوپاپ در دو بسته نصب می شود و وظیفه آن تعویض آب می باشد. اگر این قسمت از کار بیفتد، بسته با استفاده از حالت آب یا رادیاتور کار می کند.

اگر دستگاه در حالت آب گرم روشن است، اما آب گرم نمی شود، باید دست خود را زیر شلنگ رادیاتور زیر بسته قرار دهید. شیرها به داخل رادیاتورها می ریزد و با روشن شدن آب گرم، رادیاتورها گرم می شوند. پس یعنی سوپاپ موتور آسیب دیده یا مغز باید تعویض شود. برای تعویض قطعات مصرفی به نمایندگی ایران رادیاتور تهران مراجعه نمایید.
پکیج آب را گرم نمی کند زیرا سنسور NTC استفاده شده دچار مشکل شده است

وظیفه سنسور NTC مورد استفاده اندازه گیری دمای آب گرم خروجی است. اگر این قطعه معیوب باشد، این سنسور دمای اشتباه را اندازه گیری کرده و به برد ارسال می کند. به عنوان مثال شما به تازگی آب را روشن کرده اید و این سنسور دمای 60 درجه را به اشتباه اندازه گیری می کند و اجازه روشن شدن دستگاه را نمی دهد. این باعث شد که آب از شیر گرم نباشد، بلکه ولرم یا سرد باشد.

وجود هوا در سیستم یا خرابی تهویه

وجود هوا باعث می شود که پمپ هوا را به گردش درآورد تا جریان سیال در بسته را جبران کند. و دلیل آن بالا رفتن دما و جوشیدن دستگاه، سرد یا گرم شدن آب گرم است.

کمبود برق

اگر شعله قابلمه به درستی تنظیم نشده باشد، شعله کمتر از حد استاندارد است، آب به خوبی گرم نمی شود و آب گرم مصرفی گرم و سرد است.

ظاهراً میزان احتراق باید دو سوم محفظه احتراق باشد و بهتر است از متخصص در این زمینه کمک بگیرید، گاهی ممکن است افت فشار گاز و یا خرابی ایجاد شود. شیر گاز

یک مبدل بسته برای جرم و باقیمانده وجود دارد

یکی از رایج ترین دلایل گرم نشدن آب گرم وجود زباله یا زباله در مبدل حرارتی است. وجود یا هدر رفتن زیاد باعث می شود آبی که قبلا اصلا گرم نبود.

برای رفع این مشکل، مبدل باید سرویس و اسیدشویی شود

فنر بای پس معیوب یا شکسته

فنر بای پس قسمتی است که بین دو بلوک چپ و راست قرار می گیرد و در صورت بروز مشکل در گردش آب، این چشمه شروع به کار کرده و از آسیب احتمالی آب بندی یا سوختن پمپ جلوگیری می کند.

در برخی موارد به دلیل استفاده زیاد این چشمه آسیب دیده و در حالت باز یا نیمه باز قرار می گیرد و به همین دلیل به جای گردش آب در مبدل اول و دوم از آن عبور می کند و امکان خشک شدن آب مصرف نشده را فراهم می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۱
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی