ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

در خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ


به خرید یا تعویض جاروبرقی فکر می کنید، اما نمی دانید چگونه بهترین محصول را بخرید؟ آیا می دانید مهم ترین نکات این راهنمای خرید جاروبرقی را می دانید و می توانید به راحتی بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنید؟

جاروبرقی از همان ابتدا یکی از محبوب ترین لوازم خانگی بوده است. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی خارجی و ایرانی مانند فیلیپس، بوش، سامسونگ، سونی، اسنوا و ... مدل های مختلفی از این محصول را تولید می کنند.

درست مانند زمانی که برای خرید جاروبرقی به فروشگاه می روید، برندها و انواع مختلفی را با ویژگی ها، تکنولوژی ها و ویژگی های مختلف می بینید. در این صورت اگر ندانید برای خرید این محصول چه نکاتی را به خاطر بسپارید، دچار دردسر زیادی خواهید شد.

بنابراین اگر به دنبال بهترین دستگاه با مقاومت و دوام بالا در انواع مختلف هستید، باید راهنمای خرید انواع جاروبرقی را مطالعه کرده و سپس سفارش و خرید کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی اصل و با کیفیت

جاروبرقی به طور کلی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم خانگی محسوب می شود. بنابراین برندهای مختلف در دنیا و ایران روز به روز این محصول را به اشکال مختلف تولید می کنند. اینها محصولات، کیفیت، تکنولوژی، اندازه، قیمت و غیره هستند. بسیار متفاوت از نظر

بنابراین قبل از هر خریدی باید چندین نکته را با توجه به نیاز و معیار خود در نظر بگیرید و سپس بر اساس آنها اقدام به خرید کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد نمی دانند چه عواملی در خرید جاروبرقی بوش اهمیت دارد، در زیر به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

نکات مهم برای خرید بهترین جاروبرقی بوش

وزن دستگاه

یکی از نکات مهمی که در خرید این محصول و در عین حال بسیار ساده باید به آن توجه کرد، مربوط به وزن دستگاه است. در حال حاضر جاروبرقی ها به صورت سطل، موشک، شارژی و ... تولید می شوند. و هر کدام با توجه به توانایی خود اهمیت خاص خود را دارند.

حال از آنجایی که افراد اغلب مجبور به حمل این وسیله به محل کار خود هستند، راهنمای خرید ماشین لباسشویی می گوید که باید به وزن آن توجه کنید. اگر به سلامت دست و پشت خود اهمیت می دهید و می خواهید بتوانید جارو خود را به راحتی و بدون مشکل حرکت دهید، پیشنهاد می کنیم سبک ترین جارو ممکن را تهیه کنید.

در این رابطه جالب است بدانید جاروهای شارژی سبکتر از سطل، موشک و ... هستند و به همین دلیل امروزه نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند.

قدرت مکش جاروبرقی

نکته مهم دیگر در خرید جاروبرقی توجه به قدرت مکش دستگاه است. زیرا قدرت مکش است که به لطف آن زباله ها در زمان کمتر و بهتر جمع آوری شده و محیط پاک می شود. امروزه بسیاری از افراد می دانند که در هنگام خرید این دستگاه باید به قدرت مکش توجه کنند، اما نمی دانند چگونه آن را بررسی کنند.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید و می خواهید بدانید که آیا جاروبرقی قدرت مکش خوبی دارد یا خیر، ابتدا اطلاعات دفترچه راهنمای کاربر یا روی بسته بندی آن را بررسی کنید. می توانید جاروبرقی را روشن کنید و دست خود را زیر آن قرار دهید تا مکش را احساس کنید.

در راهنمای خرید جاروبرقی آمده است که هر چه قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد کار با آن راحت تر بوده و در نظافت محیط موثرتر است.

در واقع به یاد داشته باشید که مدل های جدید برندهای معتبری مانند بوش هستند که می توانید قدرت مکش آنها را با توجه به محیطی که می خواهید کم یا زیاد کنید.

قدرت موتور در جاروبرقی.

اگر از کانال خود انتظار بهترین عملکرد را دارید باید در هنگام خرید به قدرت و قدرت موتور آن توجه کنید. زیرا این مشکل به شدت بر روی عملکرد و کارایی دستگاه تاثیر می گذارد. هرچه قدرت موتور و قدرت مکش بیشتر باشد، عملکرد کانال بهتر است.

امروزه انواع و اقسام محصولات با حجم موتور 1400 تا 2500 تولید و به فروش می رسد نه چیز دیگری. البته اگر قصد خرید جاروبرقی برای مصارف عمومی و خانگی دارید، نیازی به خرید مدل های با توان بسیار بالا نیست و مدل های با توان 1700-2000 وات نیز برای شما مناسب است.

جلد

نکته دیگری که در راهنمای خرید جاروبرقی به آن اشاره شده میزان صدای دستگاه در هنگام کار است. اگر متوجه شده باشید، همه جاروبرقی ها هنگام روشن شدن و کارکردن صدای خاصی تولید می کنند.

صدا بستگی به قدرت موتور و قدرت مکش جاروبرقی دارد اما امروزه محصولاتی با قدرت موتور و قدرت مکش بالا اما با صدای کم در بازار به فروش می رسد. بنابراین اگر صدای بالای جارو هم شما را آزار می دهد از فروشنده بخواهید هنگام خرید دستگاه را روشن کند و سپس یک مدل کم صدا تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از فناوری های خاص در این مدل ها، قیمت آنها تا حدودی بالاتر است. یکی دیگر از عواملی که در این زمینه وجود دارد این است که امروزه برخی از برندهای معتبر دنیا جاروبرقی بی صدا تولید می کنند که قیمت آن ها بالاست و فقط در کشورهای خاصی موجود است.

ظرفیت کیف و دستگاه

امروزه جاروبرقی ها در دو نوع کیسه ای و بدون کیسه تولید می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین دلیل در راهنمای خرید جاروبرقی لازم به ذکر است که ابتدا یکی از این دو مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

سپس اگر مدل کیف دار انتخاب کرده اید به ظرفیت کیف دقت کنید. چون معمولاً اگر این مدل را تهیه کنید، هر بار باید کیف را عوض کنید. حال اگر ظرفیت کیف کم باشد در زمان کمتری پر می شود و به زودی باید تخلیه یا تعویض شود.

یک جارو

کارکرد آسان پاک کننده روی فرش، سرامیک و غیره. بستگی به چرخ های محصول مورد نظر شما دارد.

پس در هنگام خرید دقت کنید که چرخ های دستگاه انتخابی شما به راحتی جابجا شده و انعطاف پذیر باشد. همچنین اگر از جاروبرقی برای تمیز کردن فرش استفاده می کنید، حتما حرکت چرخ مدل مورد نظر را روی فرش تست کنید.

طول کابل برق

نکته مهم دیگر در راهنمای خرید جاروبرقی طول سیم برق است. سیم کشی این محصولات بر سهولت کار با آنها بسیار تاثیر می گذارد. زیرا اگر سیم برق جاروبرقی کوتاه باشد، هنگام تمیز کردن فضاهای بزرگ مانند سالن های پذیرایی باید آن را مدام از یک پریز جدا کرده و به پریز دیگری وصل کنید.

این کار نه تنها خسته کننده است بلکه زمان بر است. پس هنگام خرید جاروبرقی بوش از سیم برق بلند آن ها اطمینان حاصل کنید. در این صورت باید بدانید که بهترین فضا برای طول کابل برق برس 6 تا 9 متر است.

اهمیت طول سیم برق هنگام خرید جاروبرقی

برند سازنده

نکته دیگری که در خرید پاک کننده های مختلف باید به آن توجه کنید، برند سازنده آن است. امروزه به دلیل استفاده گسترده از این محصول، شرکت های زیادی در تولید آن فعال هستند. بسیاری از این شرکت ها خارجی و برخی ایرانی هستند.

هر یک از این برندها از ویژگی ها و فناوری های خاصی در محصولات خود استفاده می کنند و خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. به همین دلیل خرید جاروبرقی از بهترین برندها توصیه می شود. در همین راستا به این نکته اشاره می کنیم که بوش یکی از برندهای دنیاست که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و همچنین تولید و فروش انواع جاروبرقی با تجهیزات، تاسیسات و تکنولوژی های مختلف فعالیت می کند.

برای انتخاب بهترین تعمیرگاه مجاز بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/بوش-سرویس/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۳۱
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی