ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.


کسانی که قصد دارند تعطیلات تابستانی را در کنار خانواده گذرانده و لذت ببرند با وبلاگ ما همراه باشند.
قطب های جهان در اساس توریستی بدل گردد. مالزی را اکثرا به برجهای دوقلوی پتروناس میشناسند. مالزی کشوری بسیار توریستی هست, مناطق طبیعی بسیار خوشگل و در حالی که چیرالی به آرامی جا خشک کرده و ساحل خنک آن پذیرایی هر گردشگری در مالزی می باشد.
بازدید از اماکن دیدنی مالزی با کمترین هزینه ها میسر است و تعداد مکانهای دیدنی مالزی که می توانید ببینید، بستگی دارد که به کدام شهر مالزی سفر کنید . تقریبا می توان گفت دیدنی های کوالالامپور بیش از سایر شهرهای مالزی است اما دیدنی های لنکاوی نیز شما را محسور خواهد کرد . عید قربان که به نامِ های رایا حاجی نیز مشهور است، جشنی برای اتمام حج در مکه می باشد که هر ساله میلیون ها مسلمان در آن شرکت می کنند.
آژانس ما مجری فروش بلیط تور مالزی در سراسر ایران می باشد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهری فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: استان سمنان دارای فرهنگ و آداب و رسوم غنی است که لازمه جذب گردشگران برای تماشای این جذابیت‌ها، معرفی ظرفیت‌ها است.
کشور مالزی با ترکیب برخی از جزایر زیبا آمیزه ای شاد و مفرح را برای اکثر بازدیدکنندگان به بار می آورد.برج های دوقلوی مالزی که سبک معماری سنتی و اسلامی دارند یکی از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی مالزی هستند که مسافران رابه سمت خود جذب میکنند این برج ها جزو بلندترین برج های دوقلوی جهان به شمار می آیند همچنین در این برج ها جویدن آدامس ممنوع است . در هنگام باران شدید در کوالالامپور جاری شدن سیل، مخصوصاً در مرکز شهر و نواحی پایین رود امری طبیعی است. دود ناشی از آتش سوزی در جنگل های نزدیک سوماترا گاهی اوقات سبب ایجاد مه در منطقه می شود و این امر دلیل اصلی آلودگی هوا به همراه دود ناشی از موتور وسایل نقلیه و کارهای ساخت و ساز در شهر است.
شنا کردن با دلفین‌ها تجربه شگفت‌آوری را برای شما به همراه دارد. استانبول، از شهرهای توریستی-تفریحی ترکیه است و مرکز اقتصادی- فرهنگی آن محسوب می‌شود. شهر زیبای استانبول را می‌توان بزرگترین شهر ترکیه دانست. برای دیدن جاذبه‌های گردشگری ترکیه، باید بخشی از وقت خود را در استانبول بگذرانید و از زیبایی‌های آن لذت برده و بهره‌مند شوید. استانبول، جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد از این رو، به طور مجزا تور استانبول را برای دیدن گردشگران از جذابیت‌های شهر، برگزار می‌کند.
یکی از کارهای سخت در جهان ، نوشتن مقاله در مورد جاذبه های گردشگری مالزی است ، زیرا به سختی می شود تصمیم گرفت که از کجا ، کدام شهر ، جزیره و یا از کدام جاذبه از صدها مکان دیدنی این کشور هزار فرهنگ باید نوشت ولی با این حال ما در این مقاله بهترین و محبوب ترین مکانهای دیدنی را به شما معرفی می کنیم. سواحل مالزی از مهم‌ترین مکان‌های غواصی در دنیا محسوب می‌شود و با انواع مختلفی از ورزش‌های آبی مکانی تور نوروز 99 مالزی فوق‌العاده برای تفریح هستند. جزیره لنکاوی که در سواحل شمال غربی مالزی واقع شده، متشکل از ۹۹ جزیره است. جاذبه‌های اکوتوریستی جزیره لنکاوی، آن را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری در کشور مالزی تبدیل کرده است.
ساحل لارا که یک ساحل پرچم آبی است، تقریبا در فاصله ۱۰ مایلی شرق شهر قرار دارد و در رده‌بندی اروپایی در بین سواحل فوق‌العاده تمیز با آب پاک است.
ممکنه شما در شرایط خوبی اهواز نبودید، اما دلیل نمی‌شه که بیایم شهرهای ایران عزیزمون رو از هم جدا کنیم این بخش از شهر زمانی یکی از پر رونق ترین جاهای دیدنی اهواز بود. بازار عبدالحمید در مرکز شهر اهواز جای دارد و در آن می‌توانید همه‌ی لوازم کوچک و بزرگ مورد نیاز خود را تهیه کنید.
اکثر توریست‌ها ترجیح می‌دهند تنها شاهد گلاب‌گیری باشند یا به حمام فین بروند. اما غافل از اینکه یکی از تور نوروز 99 مالزی عجایب عالم باستان‌شناسی ایران در همین شهر قرار دارد. جاذبه های آنکارا هدف از مسافرت رفتن گشت و گذار و جستجو در مکان های تفریحی میباشد. در مسافرت به شهر ها و کشور های مختلف باید به دنبال شناسایی مکان ها و بهترین جاذبه های تفریحی بود.
اطلاعات به درد بخوری در مورد بهترین جزایر مالزی را در این مطلب از ایران گردآوری کرده ایم.

منبع مقاله
https://www.golbargtravel.com/t/s/تور-مالزی-نوروز-99

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی