ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

ماژیک

معرفی مهمترین مطالب و اخبار

با ماژیک دورتون رو خط می کشیم و معرفیتون میکنیم. اگه دوست دارید ماژیکی باشید با ما تماس بگیرید.

آیا در آزمون موضوعی GRE هستید؟

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰ ق.ظ


ممکن است نام آزمون موضوعی GRE را شنیده باشید، اما مطمئن نیستید که چه نوع آزمونی است. آزمون های موضوعی GRE کمتر از GRE عمومی شناخته شده است و کسب اطلاعات در مورد آنها می تواند دشوارتر باشد. این مقاله مروری یک راهنمای کلی برای همه چیزهایی که باید در مورد آزمون موضوعی GRE بدانید ارائه می دهد. از جمله موضوعات مطرح شده در آزمون، ارتباط آنها با مقطع کارشناسی ارشد، در صورتی که ارزش شرکت در یکی از آنها را داشته باشد و ... مقاله ارزیابی در مورد درخواست آزمون موضوعی GRE را مطالعه کنید.

آزمون موضوعی GRE چیست؟

اگر می‌دانید آزمون‌های موضوعی SAT چیست، آزمون‌های موضوعی GRE مشابه آن‌ها هستند. برخلاف GRE معمولی که دانش شما را در موضوعات مختلف آزمایش می کند، آزمون موضوعی GRE بر موضوعات خاصی تمرکز دارد. این طراحی شده است تا به شما امکان دهد دانش خود را در زمینه خاصی که در آن پیشینه قوی دارید نشان دهید.

مانند آزمون عمومی GRE، آزمون علوم GRE توسط متقاضیان به عنوان بخشی از درخواست آنها برای کالج های فارغ التحصیل و حتی دکترا ارسال می شود. نمرات آزمون علوم GRA به معدل فارغ التحصیلی شما کمک می کند تا دانش شما را در یک زمینه خاص مشخص کند و به مدیران مربوطه دانشگاه کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا شما برای برنامه آنها مناسب هستید یا خیر. شما نمی توانید در آزمون موضوعی به جای GRE معمولی شرکت کنید. از طرف دیگر، می توانید علاوه بر آزمون GRE معمولی، در آزمون موضوعی GRE نیز شرکت کنید.

 

 

ساختار کلی آزمون های موضوعی جی آر ای هوم ادیشن
 

همه آزمون‌های موضوعی GRA دارای مقایسه‌های زیر هستند:

مدت زمان آزمون 2 ساعت 50 دقیقه می باشد.

فقط یک طرف بدون وقفه دارد.

گزینه های کاملاً زیادی وجود دارد

برای هر سوال پنج پاسخ وجود دارد.

هفت آزمون مختلف GRE وجود دارد.

آزمون موضوعی GRE چه تفاوتی با GRE General دارد؟

هر دو آزمون GRE General و GRE Subject توسط سرویس آزمون آموزشی ETS توسعه و اجرا می شوند و هر دو به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش فارغ التحصیلان استفاده می شوند. با این حال، تفاوت های کلیدی بین این دو نوع آزمون وجود دارد:

شماره 1: تمرکز امتحان چقدر گسترده است؟

آزمون GRE جنرال حوزه‌های موضوعی مختلفی از جمله ریاضی، نوشتن و مهارت‌های خواندن انتقادی را اندازه‌گیری می‌کند. آزمون های موضوعی GRE روی یک حوزه خاص تمرکز دارند.

شماره 2: آزمون های GRE چگونه انجام می شود

آزمون های موضوعی GRE هوم ادیشن فقط به صورت کتبی قابل انجام است. در حالی که General GRE تقریبا همیشه توسط کامپیوتر گرفته می شود. این باعث ایجاد تفاوت در مراحل ثبت نام برای هر دو نوع امتحان می شود.

علاوه بر این، GRE عمومی یک آزمون تطبیقی ​​در سطح بخش است، به این معنی که نمرات شما در بخش‌های استدلال و استدلال کمی بخش اول بر دشواری سؤالات بخش دوم تأثیر می‌گذارد. آزمون های موضوعی GRE سازگار نیستند زیرا مبتنی بر کاغذ هستند.

شماره 3: نحوه نمره گذاری در امتحانات

همچنین تفاوت هایی در نحوه نمره گذاری دو نوع آزمون GRA وجود دارد. برای آزمون موضوعی GRE، به ازای هر سؤالی که به اشتباه پاسخ داده شده است، ¼ امتیاز از دست می دهید. در GRE General، برای پاسخ های اشتباه امتیاز از دست نمی دهید. بنابراین، شما باید به تمام سوالات در آزمون GRE معمولی پاسخ دهید، اما اگر در یک سوال در آزمون موضوع GRE گیر کرده اید، تنها در صورتی باید پاسخ دهید که بتوانید حداقل یک گزینه پاسخ را حذف کنید.

شماره 4: تفاوت در سازماندهی آزمون های GRA

GRE عمومی به 6 بخش زمان بندی جداگانه تقسیم می شود. از طرفی آزمون موضوعی GRE دارای بخش های زمان بندی مجزا نیست. تایمر شروع می شود و شما 2 ساعت و 50 دقیقه فرصت دارید تا به تمام سوالات پاسخ دهید. هیچ وقفه یا انتقالی از یک بخش به بخش دیگر وجود نخواهد داشت.

شماره 5: انواع سوالات موجود در آزمون ها.

در نهایت، GRE عمومی شامل یک جزء کتبی و سوالات ورودی عددی است، در حالی که آزمون های موضوعی اینگونه نیستند. برای GRE General، امتحان با دو شرط نوشتن شروع می شود. برای نوشتن هر مقاله 30 دقیقه فرصت دارید. علاوه بر این، برخی از سؤالات در بخش استدلال کمی از شما می خواهند که به جای انتخاب پاسخ، مقدار عددی را وارد کنید. آزمون موضوعی GRE فقط شامل سوالات چند گزینه ای است.

آزمون موضوعی GRE به چه رشته هایی نیاز دارد؟

الزامات آزمون موضوعی GRE از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است، و در کالج ها حتی می توانند بر اساس برنامه تحصیلی و مدرک فردی متفاوت باشند. یادگیری در مورد الزامات آزمون موضوعی GRE می تواند گیج کننده و خسته کننده باشد. با این حال، نمونه هایی از الزامات آزمون موضوعی GRE وجود دارد. این گرایش‌ها در هر کالج یا دپارتمانی صدق نمی‌کنند، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا قبل از شروع تحقیق، ایده‌ای در مورد انتظارات خود داشته باشید.

اکثر دانشگاه ها نیازی به آزمون GRE ندارند.

برای دانشگاه‌ها یا کالج‌هایی که نمرات آزمون GRE را درخواست می‌کنند، فقط باید نمرات یک آزمون را ارسال کنید. یک امتحان دوره GRA خاص معمولاً نامی ندارد. در عوض، از شما خواسته می شود که در آزمون GRE در نزدیک ترین موضوع به رشته تحصیلی آینده خود شرکت کنید.

اکثر برنامه‌ها و رشته‌هایی که به نمرات آزمون GRE نیاز دارند، برنامه‌های STEM هستند (آنهایی که بر علوم، فناوری، مهندسی یا ریاضیات تمرکز دارند). این منطقی است زیرا اکثر تست های موضوعی در موضوعات STEM هستند. STEM: علم، فناوری، مهندسی یا ریاضیات

مدارس بسیار رقابتی مانند آیوی لیگ و استنفورد به نمرات آزمون GRE بالاتری نسبت به مدارس دیگر نیاز دارند.

برنامه های دکترا به طور کلی به نمرات بالاتری نسبت به برنامه های کارشناسی ارشد نیاز دارند.

در حالی که دانستن این الگوها می تواند مفید باشد، برای به دست آوردن بهترین اطلاعات باید الزامات آزمون موضوعی GRE را برای هر برنامه ای که قصد دارید برای آن درخواست دهید بررسی کنید. این اطلاعات معمولاً در صفحه پذیرش کالج یا دانشگاه یافت می شود. معمولاً بخشی وجود دارد که هر برنامه مورد نیاز را که باید تکمیل کنید فهرست می کند.

در این بخش، ممکن است مواردی مانند «نمرات آزمون GRE موضوع مورد نیاز نیست»، «امتیاز آزمون موضوع GRE مورد نیاز» یا «امتیاز آزمون موضوع GRE توصیه شده» را مشاهده کنید. مراقب باشید شرایط عمومی GRE را با الزامات آزمون موضوعی GRE اشتباه نگیرید. اگر فقط عنوان GRE را برای یک کالج یا دانشگاه می بینید، به معنای GRE عمومی است، نه آزمون های موضوعی GRE.

اگر در الزامات درخواست، آزمون های موضوعی GRE ذکر نشده است، به این معنی نیست که GRE مورد نیاز نیست، اگرچه می توانید با فردی در شرایط پذیرش دانشگاه بررسی کنید تا ببینید آیا در دسترس هستند یا خیر. اگر نمی توانید اطلاعات را در وب سایت دانشگاه مقصد خود بیابید، از اطلاعات تماس موجود در صفحه پذیرش استفاده کنید تا مستقیماً از شخصی در مورد خط مشی های آزمون موضوع GRE سؤال کنید. آنها باید بتوانند به سرعت به شما بگویند که آیا یک برنامه یا دوره به آزمون موضوعی نیاز دارد یا خیر، نمرات آزمون موضوعی را نادیده می گیرند یا در صورت ارسال، نمرات آزمون موضوعی GRE را مشاهده می کنند.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۲۹
ماژیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی